Kapitein Haak Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 De site van geocaching.be ligt er nu ook uit, nee ze lijken me niet gehacked maar eerder alsof de rekening niet betaald is. THIS ACCOUNT HAS BEEN SUSPENDED Please contact the billing/support department as soon as possible. Dat staat er dus zowel op forum als www.geocaching.be Gelukkig we zijn niet de enige met problemen. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Heb ik ook wel eens gehad... Men had me toen alleen geen rekening gestuurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schattezoekertje Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Gelukkig komen we langs hier te weten wat er met de belgische site aan de hand is. Dacht al dat de fout bij mijn PC lag. Oef dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sagitarius Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Alleen weten we nog niet wat er verkeerd loopt of gelopen is. Hopelijk krijgen we binnenkort enig uitsluitsel van iemand van het bestuur. GRTJS Sagitarius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 gekke mensen die belgen timo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sneep Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Ik dacht aan een flauwe grap van m'n werkgever wanneer ik tijdens de middagpauze merkte dat ook het forum niet meer toegankelijk was, nadat enkele maanden geleden al de geocaching.be onder de noemer "hobby" viel en niet meer te bekijken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schattezoekertje Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Ik dacht aan een flauwe grap van m'n werkgever wanneer ik tijdens de middagpauze merkte dat ook het forum niet meer toegankelijk was, nadat enkele maanden geleden al de geocaching.be onder de noemer "hobby" viel en niet meer te bekijken was. zeg sneep, gij zijt waarschijnlijk militair of vergis ik me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wodanza Geplaatst 11 september 2006 Share Geplaatst 11 september 2006 Hallo, er zijn inderdaad problemen met onze provider. Laat ons zeggen dat er adminstratieve problemen zijn, deze worden nu opgelost. dus eens deze van de baan zal de site terug in de lucht zijn. Mag ik vragen nog het nodige geduld op te brengen. bedankt voor jullie geduld Geocaching.be VZW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachemier Geplaatst 13 september 2006 Share Geplaatst 13 september 2006 Kunnen we misschien via dit kanaal een woordje meer uitleg krijgen over wat er aan de hand is met het Belgische forum dat nu al bijna 3 dagen onbereikbaar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Merel Geplaatst 13 september 2006 Share Geplaatst 13 september 2006 Bericht van de webadmin Binkie naar mij toe klonk als volgt : Maarten, Een misverstand [... ] ligt aan de basis hiervan. Helaas gaat het veel sneller om een automatisch systeem de account tijdelijk af te sluiten, dan om via menselijke tussenkomst dit terug ongedaan te maken. Alles is onder controle, nog even geduld wellicht. Bert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cvcaelen Geplaatst 13 september 2006 Share Geplaatst 13 september 2006 ben blij dat alles terug bij het oude zal komen Christiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Merel Geplaatst 13 september 2006 Share Geplaatst 13 september 2006 De administratieve problemen zijn van de baan. De website en forum zijn opnieuw aktief ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 13 september 2006 Share Geplaatst 13 september 2006 (bewerkt) De administratieve problemen zijn van de baan. De website en forum zijn opnieuw aktief !Als het toch niet lukt en er dreigt hongersnood, dan kunnen we misschien wel frieten sturen! 13 september 2006 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden