sloppie Geplaatst 3 september 2006 Geplaatst 3 september 2006 Ik zag net dat Navicar de Magellan accessoires gaat opruimen zoals: MapSend DirectRoute Europa voor €50 MapSend Street Europa voor €25 Voertuigvoeding/pc-interfacekabel Meridian/Sportrak €15 Misschien nog iemand geïnteresseerd? www.navicar.nl Groet, Sloppie
Team Firefox Geplaatst 4 september 2006 Geplaatst 4 september 2006 Ik zag net dat Navicar de Magellan accessoires gaat opruimen zoals: MapSend DirectRoute Europa voor €50 MapSend Street Europa voor €25 Voertuigvoeding/pc-interfacekabel Meridian/Sportrak €15 Misschien nog iemand geïnteresseerd? www.navicar.nl Groet, Sloppie Bedankt voor de tip! Ik heb voor 15 euro een extra autosteun besteld, kost normaal 70 euro
dawangumu Geplaatst 5 september 2006 Geplaatst 5 september 2006 (bewerkt) Bedankt voor de tip! Ik heb voor 15 euro een extra autosteun besteld, kost normaal 70 euro Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Helaas had je 1 van de laatste steunen.... Ze zijn op! Zijn er misschien ex-sportrak bezitters die nog zo'n steun hebben liggen? en er voor een zacht prijsje vanaf willen? 5 september 2006 bewerkt door dawangumu
Buzzardseye Geplaatst 10 september 2006 Geplaatst 10 september 2006 Heb Mapsend DirectRoute aangeschaft voor 50 euro. Ben er ook in geslaagd om hem werkend te krijgen in mijn explorist 210. Nu verder uitproberen. Dank voor de tip.
Fritz Geplaatst 14 september 2006 Geplaatst 14 september 2006 Ik zag net dat Navicar de Magellan accessoires gaat opruimen zoals: MapSend DirectRoute Europa voor €50 MapSend Street Europa voor €25 Voertuigvoeding/pc-interfacekabel Meridian/Sportrak €15 Misschien nog iemand geïnteresseerd? www.navicar.nl Groet, Sloppie Sloppie, Bedankt voor de tip. Heb DirectRoute Europe aangeschaft en in combinatie met Mapsend Lite is dit helemaal top. Via Mapsend Lite is het nu ook mogelijk om een (auto)route helemaal naar wens voor te bereiden. Groet, Fritz
Aanbevolen berichten