Spring naar bijdragen

September Wallpaper


TuuronTour

Aanbevolen berichten

Signal is deze maand in Australië. Erg leuk vakantieland, ik ben er een paar jaar geleden geweest.

 

Wat ik wel jammer vind is dat men Signal de berg Uluru laat beklimmen om een TB te pakken :beerchug: . Uluru is een heilige plaats voor de Aboriginals, de oorspronkelijke bevolking van Australië. Ze hebben liever niet dat je de berg betreedt, dat is ontwijding in hun ogen. Dat heb ik uit respect ook niet gedaan, ik ben er omheengelopen om vervolgens bij zonsondergang van de schitterende verkleuringen te genieten. DAT had Signal ook moeten doen!

 

Ik had de wallpaper al op de pc gezet, maar ik overweeg om Nederland nog een maandje langer op het beeldscherm te laten staan... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, dan mag ik hopen dat er ook geen cache op die mooie bult ligt. Heiligschennis zou je dan zeggen. Maar zo te zien op het plaatje lukt het die kikker toch bijna :beerchug:

 

Je zou het nog door de vingers kunnen zien als het een eenmalige opruimactie is om caches die niet aan de regels voldoen op te doeken, rondzwervende TB's incluis :dribble:

 

Maar het blijkt wel dat de ontwerper er zich niet echt in verdiept, anders had hij het wel ergens kunnen lezen dat beklimming wordt afgeraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn het helemaal met bovenstaande eens!! Wij zijn 2 jaar geleden ook naar Australië geweest en hebben Uluru ook niet beklommen uit respect voor de aboriginals. Bovendien kun je hem bijna nooit beklimmen, omdat bij slecht weersvoorspellingen en een beetje wind of regen het al verboden is! Is ook wel logisch als je weet dat er al een paar dooien zijn gevallen. Bovendien beklimmen de meeste Australiërs hem ook niet en dan zou je als stomme toerist dit wel doen?! ;)

 

 

Gretzky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga 20 september voor een jaar naar Australië (backpacken) en neem mijn GPS mee.

Is kijken waar ik allemaal terecht komt als ik daar ga geocachen.

In nederland ben ik niet zo'n actieve geocacher ik hoop dat ik dat wel wordt in Austarlië.

Ik ga daar denk ik ook een TB achterlaten (maar niet bij uluru).

 

Op http://www.area404.nl hou ik een weblog bij ;)

bewerkt door Grolo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...