Spring naar bijdragen

bijlage toevoegen aan nieuwe cache


teamjane75

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet.

 

Je kunt hooguit een link opnemen naar het document wat je ergens op een eigen webspace plaatst.

Alternatief is om een screendump te maken van je document en dan de gif/jpg opnemen in je HTML document. Zo heb ik het gedaan. In hoeverre ben je afhankelijk van Word of Excel?! Officieel heb ik geeneens Word of Excel, dus ik zou ook niet zoveel kunnen met jouw document.

Dan zou ik er weer een PDF van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet.

 

Je kunt hooguit een link opnemen naar het document wat je ergens op een eigen webspace plaatst.

Alternatief is om een screendump te maken van je document en dan de gif/jpg opnemen in je HTML document. Zo heb ik het gedaan. In hoeverre ben je afhankelijk van Word of Excel?! Officieel heb ik geeneens Word of Excel, dus ik zou ook niet zoveel kunnen met jouw document.

Dan zou ik er weer een PDF van maken.

Wat je ook kunt doen, is een oproep plaatsen zodat je het bij iemand anders op een site kunt plaatsen. Die je kan je dan de link geven die je moet vermelden of plaatsen in je beschrijving van de cache. Er is vast wel iemand die dat voor je wlt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk er nu al naar uit, wil je een tip je van de sluier op lichten. Zo dat wij friesen weten in welke hoek hij komt te liggen. Of ga ik nu te ver :oops:

 

Het zal Noordoost friesland worden.

 

Teamjane75

 

Niet.

 

Je kunt hooguit een link opnemen naar het document wat je ergens op een eigen webspace plaatst.

Alternatief is om een screendump te maken van je document en dan de gif/jpg opnemen in je HTML document. Zo heb ik het gedaan. In hoeverre ben je afhankelijk van Word of Excel?! Officieel heb ik geeneens Word of Excel, dus ik zou ook niet zoveel kunnen met jouw document.

Dan zou ik er weer een PDF van maken.

Wat je ook kunt doen, is een oproep plaatsen zodat je het bij iemand anders op een site kunt plaatsen. Die je kan je dan de link geven die je moet vermelden of plaatsen in je beschrijving van de cache. Er is vast wel iemand die dat voor je wlt doen.

 

Bedankt voor de tip. Trouwens, best wel ingewikkeld dat je het eerst via een site en dan op de cachepagina kan plaatsen. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip. Trouwens, best wel ingewikkeld dat je het eerst via een site en dan op de cachepagina kan plaatsen. Jammer.

Nou zo ingewikkeld is het niet hoor. Alle plaatjes, en/of files die op een cachepagina staan, staan ergens op een site. Als ze zichtbaar zijn gemaakt op de cachepagina dan is dat alleen maar omdat het doorgelinkt is. Dit geldt zowel voor plaatjes en/of files op je eigen webspaces als ook "ge-uploaded" naar de webspace van geocaching.com.

 

Het (animated gif) plaatje hieronder staat ook niet in dit bericht, maar op mijn eigen webspace. Door de image link is het hier zichtbaar. Het lijkt er dus op dat het in dit bericht staat, maar er staat alleen maar een linkje naar mijn site. Door de verwijzing naar mijn site, download je het van mijn site en zie je het nu.

Zo gaat dat ook met alle plaatjes die je op een cachepagina ziet.

 

IVANOV.gif

 

Klik maar met je rechter muisknop op dit plaatje en kijk naar de eigenschappen, dan zie je dat het plaatje (IVANOV.gif) rechtstreeks vanaf http://via.drentsweb.nl gehaald wordt en wel uit de folder "prive".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...