Spring naar bijdragen

Cache verhuizen


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo

 

Even een vraagje

is het mmogelijk de coordinaten boven op de pagina aan te passen?

ivm verhuizing

 

groetjes Wolfje

 

Zoals je kan zien in de editmode

 

You can modify your cache coordinates via a log entry.

 

 

 

 

 

 

Dit betekent dat je via een lognoter (reviewernote) de aanpassing moet aanvragen. En volgens mij wordt de boel dan weer opnieuw bekeken voor goedkeuring.

Is het niet kruimel?

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt eraan waar de verhuizing naar toe gaat. :thumbdown: Als het een verhuizing is naar een andere woonplaats dan kan de cache beter ter adoptie aangeboden worden en in de nieuwe woonplaats een nieuwe neer leggen.

 

Een cache is goedgekeurd zoals het "was" met de opgegeven coördinaten bovenaan de cachepagina en de eventuele eindcoördinaten zoals in multi's en mysterys. Een cache-eigenaar kan de coördinaten bovenaan de cachepagina zelf een aantal meters veranderen. Als de verandering te groot is dan wordt volgens mij voorgesteld een nieuwe cache te maken. Dat vind ik eigenlijk onzin en kun je beter eerst een van de reviewers raadplegen. Een reviewer kan elk coördinaat invoeren, mits de cache dan nog aan de voorwaarden voldoet.

 

Een aantal cachers negeren die "regeltjes" en verplaatsen zo'n cache een aantal keren de maximale afstand achter elkaar, maar, sinds een paar maanden, krijgt niet niet alleen geocaching.com van iedere verandering aan een cache een melding, maar worden ook de reviewers van die regio per automatisch email gewaarschuwd.

 

En als ik een stuk of wat mailtjes over een en dezelfde cache heb gehad dan kan ik er op wachten dat Geocaching.com me eenmailtje stuurt met het verzoek om de cache te controleren en indien nodig te archiveren.

 

Reden is o.a. het voorkomen dat (Nederlands voorbeeld) caches eerst buiten SBB gebied goedgekeurd zijn om na het online komen langzamerhand richting SBB gebied te verdwijnen.

 

@Wolfje: Mail me maar wat precies de bedoeling is, dan kijk ik wel wat ik voor je doen kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache-eigenaar kan de coördinaten bovenaan de cachepagina zelf een aantal meters veranderen.

 

 

En dat mijn beste Kruimel is dus niet meer mogelijk. Om de coordinaten de wijzigen wordt nu standaard verwezen om een log op de cachepagina te plaatsen voor de reviewers.

 

Ik was dus te snel... :cry:

 

Het gaat dus nog wel via die log door hier nieuwe coordinaten in te geven.

 

 

:blush:

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...