Spring naar bijdragen

gevonden caches en profiel


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Ik meende echt dat ... :lol1:

 

Vraag: als ik in het forum klik op de gebruiker, krijg ik zijn profiel volgens gc.nl

Rechts onder overige informatie staat daar ook aantal gevonden caches

Ik meende dat nog niet zo lang geleden ik daar op klikte en dan gelijk bij de door die cacher gevonden caches kwam via gc.com.

 

Ben ik nou gek of is dat echt weer verdwenen? Ik vond het wel handig soms. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik meende dat nog niet zo lang geleden ik daar op klikte en dan gelijk bij de door die cacher gevonden caches kwam via gc.com.

 

Ben ik nou gek of is dat echt weer verdwenen? Ik vond het wel handig soms. :rolleyes:

 

een paar weken geleden stond daar nog de html code van een hyperlink, een foutje dus ...

Wellicht komt dat nog terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en daarvoor kon je erop klikken (dacht ik inderdaad ook, hoewel ik het niet meer 100% zeker weet).

En daarvoor was het gewoon een getalletje dat je invoerde als je je aanmeldde op het forum en dat nooooit meer veranderd kon worden (wat wel redelijk wonderlijk was)!

 

Of te wel: er wordt gewerkt achter de schermen! :rolleyes:

 

Maar ik ben het er mee eens dat dat doorklikken wel handig was (als het al zo was, maar dat staat me dus toch wel behoorlijk bij :lol1: )., maar dat ik me zonder ook wel weet te redden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het klickable was weet ik niet, ik kijk eigenlijk nooit naar wie zijn profiel dan ook :rolleyes: maar wat voor nut heeft het? Bijna iedereen heeft onder zijn naam het stats icoontje staan waar ook alles al op staat.

 

Maar dat het het automatsich uppen van je aantal gevonden caches niet meer werkt, is een feit na de laatste forumsoftware-upgrade.

 

De script die daarvoor was geschreven werkt niet meer op de nieuwe IPB.

Het zal nog wel weer ooit eens terugkomen.

 

 

 

En als je op mijn eigen statsbar ziet, zie je nul, zoek je op gc.com zie je er een paar 100 en als je hier in mijn profiel gaat kijken zie je er 1115.

 

We nemen gewoon de gulden middenweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het klickable was weet ik niet, ik kijk eigenlijk nooit naar wie zijn profiel dan ook :P maar wat voor nut heeft het? Bijna iedereen heeft onder zijn naam het stats icoontje staan waar ook alles al op staat.

 

Maar dat het het automatsich uppen van je aantal gevonden caches niet meer werkt, is een feit na de laatste forumsoftware-upgrade.

 

De handtekening geven dat wel aan (meestal) maar niet de gevonden caches ;) . En dát zou ik soms willen weten, zoiets als waar heeft hzij het over, waar geocacht hzij.

Het uppen was dus leuk, niet noodzakelijk

 

En als alleen geautomatiseerd werd wat nut heeft........ :lol1: Dan kan er nog veel verdwijnen waarvan ik :rolleyes: het nut niet inzie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daarbij komt dat niet iedereen hier op het forum dezelfde naam gebruikt als op gc.com.

 

Ik cache onder een andere naam dan dat ik op het forum zit. Als je op mijn statsbar klikt in mijn handtgekening, kom je wel op een profiel van mij op gc.com, maar ik heb daar meerdere accounts.

 

Er zijn veel meer cachers die het leuk vinden een andere cacher zijn handel en wandel te volgen. Daar is ook niets mis mee. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...