Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Als ik via een willekeurige GC pagina de link "Geocaching.com Google Map" opstart krijg ik een foutmelding bij het opzoeken van de Geocaches in de search area. De foutmelding , die verschijnt in een apart venster onder de map, is als volgt;

"Image Owned Error: TypeError: x has no properties"

Door deze melding zie ik niet de specifieke symbolen die horen bij een cache found, cache placed etc.

Ik dacht dat het aan mijn browser lag (Firefox) maar ook in MS Explorer gaat het mis :thumbup:

Iemand een suggestie :holiday: Alvast dank

bewerkt door Team JuTeP
  • 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Wij krijgen helemaal geen kaart, maar ook geen foutmelding. Dit nu al een paar dagen lang. Weet iemand of het er toevallig even uit ligt?

Grtz, Topocat

bewerkt door topocat
Geplaatst
Wij krijgen helemaal geen kaart, maar ook geen foutmelding. Dit nu al een paar dagen lang. Weet iemand of het er toevallig even uit ligt?

Grtz, Topocat

Ik vermoed dat het er inderdaad uit ligt. Ook hier geen foutmelding, en geen kaarten ... :thumbup:

Geplaatst
bij mij werkt alles gewoon goed, dus ik denk niet dat het eruit ligt......

Hier werkt het ook... meestal....

In sommige gevallen levert google echter een fout bestandje terug (zonder foutmelding) waardoor er geen kaart getekent kan worden.

Als je de link dan gewoon nog een keer opent, dan werkt het opeens wel weer goed.

Ik heb hier nog geen 'echte' foutmelding gezien, maar dat kan eenvoudig voorkomen als een van de vele bestandjes niet helemaal goed wordt gedownload.

En het zou ook nog afhankelijk kunnen zijn van de cache waarbij je de map opent, dus eve een paar verschillende proberen.

Geplaatst

Ik heb de oorzaak van mijn problemen met het laden van de kaart gevonden: de popup-blokkering zorgt ervoor dat het kaartje geblokkeerd wordt.

Ik heb deze nu zo ingesteld dat de popups van GC.com worden toegestaan, en ik heb nu geen problemen meer! :crybaby:

Geplaatst

Ben alles nagelopen: firewall, cookies, popup-blokker, maar heb het nog niet kunnen vinden. Even op de laptop geprobeerd, maar ook hier hetzelfde probleem, terwijl deze anders is ingesteld. :crybaby:

Misschien doet 'ie het morgen weer.

Grtz, Topocat

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb dit lijntje geopend met de onderstaande storingsmelding:

Als ik via een willekeurige GC pagina de link "Geocaching.com Google Map" opstart krijg ik een foutmelding bij het opzoeken van de Geocaches in de search area. De foutmelding , die verschijnt in een apart venster onder de map, is als volgt;

"Image Owned Error: TypeError: x has no properties"

Door deze melding zie ik niet de specifieke symbolen die horen bij een cache found, cache placed etc.

Ik dacht dat het aan mijn browser lag (Firefox) maar ook in MS Explorer gaat het mis :blush:

Iemand een suggestie :cry: Alvast dank

Deze foutmelding is schijnbaar redelijk uniek.

Heeft er echt niemand een suggestie??

Dan moet ik er maar mee leren leven :eek:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...