Remmel Geplaatst 9 juli 2006 Geplaatst 9 juli 2006 Een pluim voor de Futurumshop!; Vorige maand kocht ik een gebruikte eXplorist 600 die 1jr oud was, aankoopbewijs van de Futurumshop zat erbij. Helaas was een pinnetje van de geheugenkaarthouder afgebroken (zie foto's). Hij deed het wel, echter je moest erg voorzichtig zijn met geheugenkaart wisselen en terug"klikken". Na een telefoontje met de Futurumshop (er zit immers 2 jaar garantie op) werd mij verzocht de houder op te sturen. Deze kon ik helaas niet missen en vroeg of een duidelijke foto ook goed was. "We gaan het proberen" was de reactie. Dus een mail gestuurd met enkele duidelijke foto's erbij en vrijdag kreeg ik met de post keurig in een bubbeltjes envelop een nieuwe geheugenkaarthouder binnen! Geheel gratis en mijn eXplorist600 is weer als nieuw!
kipchen Geplaatst 9 juli 2006 Geplaatst 9 juli 2006 Een pluim voor de Futurumshop!; Vorige maand kocht ik een gebruikte eXplorist 600 die 1jr oud was, aankoopbewijs van de Futurumshop zat erbij. Helaas was een pinnetje van de geheugenkaarthouder afgebroken (zie foto's). Hij deed het wel, echter je moest erg voorzichtig zijn met geheugenkaart wisselen en terug"klikken". Na een telefoontje met de Futurumshop (er zit immers 2 jaar garantie op) werd mij verzocht de houder op te sturen. Deze kon ik helaas niet missen en vroeg of een duidelijke foto ook goed was. "We gaan het proberen" was de reactie. Dus een mail gestuurd met enkele duidelijke foto's erbij en vrijdag kreeg ik met de post keurig in een bubbeltjes envelop een nieuwe geheugenkaarthouder binnen! Geheel gratis en mijn eXplorist600 is weer als nieuw! Nou gefeliciteerd.....maar ik heb wat mindere ervaringen met de Futurumshop. Van mijn nieuwe explorist 100 ging tijdens een event de display kapot. Boel opgestuurd, maar niks hoor.....dit viel volgens Futurum niet onder de garantie. Wel kon ik met een kleine korting een nieuwe explorist aanschaffen. Nou nee....bedankt Futurum. Nu heb ik een tweedehands Garmin 12. Lekker robuust dingetje. Mooi dat ze je hebben geholpen!
Team MenM Geplaatst 9 juli 2006 Geplaatst 9 juli 2006 Goh toch wel benieuwd of dat onze Explorist 600 was geweest..... Alhoewel die nog geen jaar oud is nu. Na veel problemen met de GPS én de Futurumshop hebben we hem met bijbetaling omgeruild voor een Garmin 60 CSX. Kan me alleen niet herinneren dat het houdertje kapot was dus het zal wel een andere zijn.Hoop dat je er meer geluk mee hebt dan wij hadden....
kwibus Geplaatst 9 juli 2006 Geplaatst 9 juli 2006 Helaas voor Futurum, bestellen wij hier niet meer. Wij hadden de Etrex venture besteld, die volgens de website op vooraad was. Dat betekent dat hij binnen een week afgeleverd zou worden. Na 14 dagen maar eens gebeld waar hij bleef: antwoord; hij is niet op vooraad en moest nog besteld worden in Amerika. Op de stelling dat ze hun website dan moeten aanpassen werd niet gereageerd. Eindelijk pas na 5 weken mijn venture gekregen. Een verontschuldiging voor de lange levertijd kon er niet af. Helaas dus voor dit bedrijf, mij zien ze er niet meer! kwibus
Remmel Geplaatst 10 juli 2006 Auteur Geplaatst 10 juli 2006 Zo te lezen hebben ze in het verleden steken laten vallen maar zijn ze nu (in mijn geval) op weg een goede naam te maken. Maar 1 zwaluw maakt nog geen lente... Mij hebben ze trouwens ook goed geholpen toen ik telefonisch hulp nodig had met het converteren van routes etc., op mij maken ze een klantvriendelijke en behulpzame indruk. Hopelijk geldt dit vanaf nu voor iedereen. @Team MenM: nee het is niet jullie eXplorist600, ik heb de mijne van de 1e eigenaar (woont in Schijndel) gekocht. Dus niet gebruikt gekocht bij Futurumshop! Ben er trouwens zeer happy mee, geocaching tot op 2m nauwkeurig, navigeren op mountainbike en motor, en nooit uitval met stoten en altijd goed bereik. Nadeel: het niet kunnen plannen van een route via waypoints
Team Tammo Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Afgelopen zondagavond hebben wij bij futurumshop de eXplorist 100 besteld, en het geld overgeboekt. Dinsdag was de betaling in orde, woensdag opgestuurd en donderdag bezorgd. Toch wel een snelle actie, weet natuurlijk nog niet hoe de rest van de service is natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden