Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De vraag is simpel, hopelijk het antwoord ook. Wat voor freeware kan ik gebruiken voor het beheren van poi's. En dan vanuit de pc naar mijn gps 60 zenden. Ik heb ozie in gebruik kan het daarmee?? verder heb ik poi edit gedownload maar daar krijg ik weer andere datums? En dat krijg ik weer niet anders ingesteld.

Het valt toch tegen, cachen is niet zo moeilijk. Maar met computers ben ik niet echt thuis, zeker niet als je vanalles tig keer om moet gaan rekenen en instellen. Hopelijk kan iemand me wederom een beetje op weg helpen.

Op het forum heb ik al gezocht, maar ik hebe het niet kunnen vinden! :yes:

Geplaatst (bewerkt)

Als jouw gps 60

een van deze bestanden kan lezen

*.ov2

*.int

*.ovr

*.asc

*.csv

*.gpx

*.kml

Dan is misschien POI Edit wat voor je

bewerkt door jelleruben
Geplaatst
De vraag is simpel, hopelijk het antwoord ook. Wat voor freeware kan ik gebruiken voor het beheren van poi's. En dan vanuit de pc naar mijn gps 60 zenden. Ik heb ozie in gebruik kan het daarmee?? verder heb ik poi edit gedownload maar daar krijg ik weer andere datums? En dat krijg ik weer niet anders ingesteld.

Het valt toch tegen, cachen is niet zo moeilijk. Maar met computers ben ik niet echt thuis, zeker niet als je vanalles tig keer om moet gaan rekenen en instellen. Hopelijk kan iemand me wederom een beetje op weg helpen.

Op het forum heb ik al gezocht, maar ik hebe het niet kunnen vinden! :yes:

Kijk een naar GSAK. Kost een beetje maar is zijn geld meer dan waard.

Geplaatst
Als jouw gps 60

een van deze bestanden kan lezen

*.ov2

*.int

*.ovr

*.asc

*.csv

*.gpx

*.kml

Dan is misschien POI Edit wat voor je

Heb poi edit, ben zelfs met rd kaarten aan het stoeien geweest. Heb deze gecalibreerd, maar de coords zijn dan niet hetzelfde als de coords van geocaching. En kan in poi edit ook niet vinden hoe ik dat aanpas.

Geplaatst
Kijk eens naar GSAK. Kost een beetje maar is zijn geld meer dan waard.

GSAK, is ook inderdaad een mooie applicatie, deze gebruik ik vooral op cache HTML pagina's mee te maken voor mijn PDA... Makkelijk mee te nemen dan

Geplaatst

Op het forum heb ik al gezocht, maar ik hebe het niet kunnen vinden! ;)

Poi''s laden is alleen mogelijk in de gpsMAP 60 X serie.....en wat andere X serie's.... helaas niet in de gps60.....het enige wat je kan doen is ze als waypoints opslaan maar dat wordt een beetje onoverzichtelijk ...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...