Spring naar bijdragen

Frans GeoPortail, de franse Google Earth


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

op http://www.geoportail.fr/index.php?action=...isitorConnected krijg je toegang tot gedetaileerde luchtfoto's van heel Frankrijk. Gemaakt vanuit vliegtuigen, tot een schaal 1:3000!

 

Ik heb nog geen manier gevonden om naar een coordinaat te springen, wel kun je coordinaten laten zien onder de cursor. En zoeken naar plaatsen kan ook.

 

Aangezien Grote Smurf tijdens de vakantie die kant uitgaat (als het weer ons daar aanstaat), is dit een hele mooie site om alvast even de campings te begluren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ons vakantiegebied in de Vogezen is helaas nog niet zo mooi gedigitaliseerd, grote delen 'maar' op 1:25.000, precies zoals op de vandaag ontvangen IGN kaarten.

Is echter al weer een hele verbetering t.o.v. Google, die hier nog alleen maar groengrijze vlekken vertoont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het franse Geoportail is lang niet wat ze aangekondigd hadden dat het zou zijn.

Verouderde interface die alles behalve vlot navigeert, zeer traag opbouwend beeld (als het al volledig opbouwt...) Kwaliteit van de gescande foto's is zowat tien keer slechter dan bvb. de high resolutionscans van Parijs in Google Earth. Bij het inzomen op de kaarten, loopt het helemaal mis. Het enige theoretische voordeel tov. GE is dat het volledige franse gebied gedekt zou zijn. Ik zei wel theoretisch want wat ik toch nu toe gezien heb is niet om over naar huis te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...