MCMAL Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Het valt mij op dat een deel van de statistieken niet meer werkt. Zoals Logs van hunter, Recente logs en de First Find ranking. Is dat iets dat nog opgelost moet worden n.a.v. de upgrade of ligt dit gewoon weer eens aan mij. Ik gebruik de lijstjes regelmatig als een administratie van mijn logs.
Twinlife Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Hier staat de info en als je een beetje zoekt op het forum dan ie dat het in diverse draadjes al besproken is. Gr Twinlife
MCMAL Geplaatst 5 juli 2006 Auteur Geplaatst 5 juli 2006 Hier staat de info en als je een beetje zoekt op het forum dan ie dat het in diverse draadjes al besproken is. Gr Twinlife Okay, maar dat gaat over het forum, die draadjes ken ik. Mijn vraag gaat over de statistieken waar het een en ander niet meer werkt en daar heb ik nog niets over gelezen.
Twinlife Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Hier staat de info en als je een beetje zoekt op het forum dan ie dat het in diverse draadjes al besproken is. Gr Twinlife Okay, maar dat gaat over het forum, die draadjes ken ik. Mijn vraag gaat over de statistieken waar het een en ander niet meer werkt en daar heb ik nog niets over gelezen. Hebben die niet met de DHZ te maken....... Gr Twinlife
Goedweerloper Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 (bewerkt) Hier staat de info en als je een beetje zoekt op het forum dan ie dat het in diverse draadjes al besproken is. Gr Twinlife Okay, maar dat gaat over het forum, die draadjes ken ik. Mijn vraag gaat over de statistieken waar het een en ander niet meer werkt en daar heb ik nog niets over gelezen. Je moet goed zoeken en dan zie je er wel wat over. Maar helaas alleen opmerkingen van forum gebruikers en niks vanuit het GC.nl team. Alleen iets vaags over mogelijk uitvallende functies. EDIT: oeps niet in dat draadje! Maar wel in deze En het gaat dan over de DHZ kaart, maar dat is volgens mij gekoppeld aan bepaalde logs en statistieken. Van het een krijg je het andere... 5 juli 2006 bewerkt door Goedweerloper
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden