Spring naar bijdragen

Wie kan mij helpen met deze cache


Chi Sung

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even een vraagje Chi Sung, onder welke naam cache jeicon14.gif

Ik kom namelijk geen gevonden caches van Chi Sung tegen, dus ik vermoed dat je onder een andere naam cached. Dan ga ik er gemakshalve ook nog even van uit dat je nog niet zo lang cached. (correct me if I'm wrong) :thumbup:

Waarom begin je dan niet met wat simpeler caches, geloof me, je groeit er in en dan komt de rest op een gegeven moment vanzelf wel :rolleyes:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje Chi Sung, onder welke naam cache jeicon14.gif

Ik kom namelijk geen gevonden caches van Chi Sung tegen, dus ik vermoed dat je onder een andere naam cached. Dan ga ik er gemakshalve ook nog even van uit dat je nog niet zo lang cached. (correct me if I'm wrong) B)

Waarom begin je dan niet met wat simpeler caches, geloof me, je groeit er in en dan komt de rest op een gegeven moment vanzelf wel :blink:

Ruud ;)

 

 

Ik cache onder de naam S&M en heb er nu een 64 gevonden.

Waarom ik deze vraag gesteld heb is omdat mijn vader nu in zeeland op vakantie is (en deze cache graag wilde doen).

Zelf gebruik ik voor projectie en het berekenen van snijpunten over het algemeen GeoTools van onze zuiderburen. Maar toen ik de cirkels had ingevoerd kreeg ik op hele rare coordinaten. Vandaar dat ik hier de vraag heb gesteld. Misschien waren er nog andere mogelijkheden om dit te berekenen.

Uiteindelijk heb ik het met het programma van Bruine Beren gedaan. Of het verkregen coordinaat klopt weet ik nog niet want mijn vader heeft hem nog niet opgezocht.

bewerkt door Chi Sung
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...