Spring naar bijdragen

caches plaatsen in 60CS


Gast pinkeltje

Aanbevolen berichten

Gast pinkeltje

nieuw hier

vraagje: hoe kan ik het snelste meerdere "normal" caches (blauwe stip) in mijn Garmin 60CS zetten. nu zoek ik een cache, maak in Mapsource een nieuw waypoint aan en verander die gegevens in de gegevens van de betreffende cache-site (naam, coordinaten, hints als omschrijving opnemen etc.).

Maar als ik op die manier alle caches in Nederland wil invoeren mag ik wel een weekje vakantie nemen :no:

Wie heeft een snellere methode?

Alvast bedankt! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het snelste en makkelijkste is om Premium Member te worden bij GC.Com. Hier kun je dan Pocket Queries aanvragen. Deze krijg je dan per email gestuurd. Deze bevaten max 500 caches en hier van alle gegevens zonder foto en de laatste 5 logjes. Ik zelf gebruik het programma GSAK om deze PQ in te laden. Zo houd ik ook bij welke caches ik al gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je ook nog kunt doen, is de loc-file met alle NL-caches downloaden vanaf de geocaching.nl site.

 

Als je die dan inleest in EasyGps (GSAK kan natuurlijk ook) en je filtert alle niet-"normal" caches eruit, dan kun je de "normal" (ofwel: traditional) caches met EasyGps naar je gps sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...