cachorganic Geplaatst 6 juni 2006 Geplaatst 6 juni 2006 Wie heeft er goede tips m.b.t. het inruilen van een GPS map60C voor een 60Csx? De nieuwe specificaties spreken mij erg aan, maar de 60C heb ik pas 3 maanden, dus is het zonde om zomaar een nieuwe te kopen. Ook heb ik topo nederland, en die is dus al aan de 60C gekoppeld. Joost (cachorganic)
Boswijk Posse Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Ik heb recentelijk mijn GPS60 (4 mndn oud) ingeruild voor een GPSMap 60Cx Mailtje gestuurd naar Notter met de vraag wat ze teruggaven; dat was de helft van de nieuwwaarde. Dat leek me redelijk dus zo gezegd zo gedaan. Alternatief is natuurlijk om de nieuwe GPS uit de USA te laten komen en vervolgens proberen je oude GPS te verkopen via dit forum. Dit is het allergoedkoopst, maar wel omslachtig. Wat vraag je trouwens voor die oude GPS? Misschien dat mijn zwager (BRP8) nog interesse heeft. Stuur 'm maar 's eens een PM.
Rijenrakkers Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Sinds enige tijd een 76CSX in gebruik, met topo ned. kaarten erop. Moet zeggen dat het heel lekker loopt in het bos! En altijd 5 mtr. nauwkeurig ontvangst. En duur??? niet als je hier koopt. En service ??? Daar hen ik ook ervaring mee opgedaan, en tegen al mijn verwachtingen in....gewoon super Had problemen met eerste apparaat, en in 1 week nieuw apparaat in huis! Groeten....De Rijenrakkers
cachorganic Geplaatst 8 juni 2006 Auteur Geplaatst 8 juni 2006 Sinds enige tijd een 76CSX in gebruik, met topo ned. kaarten erop. Moet zeggen dat het heel lekker loopt in het bos! En altijd 5 mtr. nauwkeurig ontvangst.En duur??? niet als je hier koopt. En service ??? Daar hen ik ook ervaring mee opgedaan, en tegen al mijn verwachtingen in....gewoon super Had problemen met eerste apparaat, en in 1 week nieuw apparaat in huis! Groeten....De Rijenrakkers <{POST_SNAPBACK}> met BTW en verzendkosten scheelt het niet zoveel meer met de nederlandse aanbieders.. hoe is 76csx t.o.v. 60csx?
cachorganic Geplaatst 9 juni 2006 Auteur Geplaatst 9 juni 2006 Ik heb recentelijk mijn GPS60 (4 mndn oud) ingeruild voor een GPSMap 60Cx Mailtje gestuurd naar Notter met de vraag wat ze teruggaven; dat was de helft van de nieuwwaarde. Dat leek me redelijk dus zo gezegd zo gedaan. Alternatief is natuurlijk om de nieuwe GPS uit de USA te laten komen en vervolgens proberen je oude GPS te verkopen via dit forum. Dit is het allergoedkoopst, maar wel omslachtig. Wat vraag je trouwens voor die oude GPS? Misschien dat mijn zwager (BRP8) nog interesse heeft. Stuur 'm maar 's eens een PM. <{POST_SNAPBACK}> nieuwaarde bij notter 465 euro, twee maanden gebruikt; (iets onder de) 300 euro lijkt mij redelijk. alleen het apparaat, dus zonder software.
Gast gpsspeeder Geplaatst 25 augustus 2006 Geplaatst 25 augustus 2006 Sinds enige tijd een 76CSX in gebruik, met topo ned. kaarten erop. Moet zeggen dat het heel lekker loopt in het bos! En altijd 5 mtr. nauwkeurig ontvangst.En duur??? niet als je hier koopt. En service ??? Daar hen ik ook ervaring mee opgedaan, en tegen al mijn verwachtingen in....gewoon super Had problemen met eerste apparaat, en in 1 week nieuw apparaat in huis! Groeten....De Rijenrakkers Maar die shop in jouw link heeft alle prijzen ex. btw van 21% , dan zijn ze toch weer niet goedkoop. Hieronder wat er in hun FAQ staat: Q: Do I need to pay VAT, moms, mva, TVA, MwSt, IVA, BTW? A: You will not pay Tax (VAT, moms, mva, TVA, MwSt, IVA, BTW, etc) if any of the following situations applies to you: 1 - You live in EU (excluding Portugal) and you have provided us a registered VAT number (It must be validated by this Verification System) when creating your account. 2 - You live in the British Channel Islands, Mellila (Spain), Gibraltar, Liechtenstein, Åland Islands or The Canary Islands 3 - You live outside EU If one of these 3 cases applies to you, after you checkout, the tax will be automatically deducted. All other customers must pay VAT at 21%. Together with all the shippments we will always send a proper paper invoice.
Aanbevolen berichten