Spring naar bijdragen

kaartje


keesenanita

Aanbevolen berichten

Wie kan ons vertellen wat de reden is dat bij de nieuwste caches geen kaartjes staan en wanneer die er dan bij komen?

Wij weten nl. niet in welke richting we anders moeten zoeken.

 

Al vast bedankt voor de hulp.

 

Anita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie kan ons vertellen wat de reden is dat bij de nieuwste caches geen kaartjes staan en wanneer die er dan bij komen?

Wij weten nl. niet in welke richting we anders moeten zoeken.

 

Al vast bedankt voor de hulp.

 

Anita.

 

Is dit een leuke persoonlijke mededeling?

 

Je kan altijd zelf even op de link onderaan de cachebeschrijving klikken met show on Google maps o.i.d.

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan ons vertellen wat de reden is dat bij de nieuwste caches geen kaartjes staan en wanneer die er dan bij komen?

Wij weten nl. niet in welke richting we anders moeten zoeken.

Aangezien deze topic helemaal niet thuishoort op een subforum over "Leuke persoonlijke mededelingen", verplaats ik het naar "Algemene vragen".

 

Het antwoord op je vraag is dat een kaartje nooit direct op een cachepagina te zien is. Het kan een paar uur duren tot wel een paar dagen. De reden weet ik niet. Zal wel iets te maken hebben met een stukje softare dat daarvoor even een kaart bij moet zoeken :crybaby:

 

Als je weten wilt in welke richting je de cache moet zoeken, zou je op http://www.geocaching.com/my/home.aspx je "homecoördinaten" kunnen invullen. Zo zie je bij iedere cache hoeveel mijlen of kilometers de cache van je ingevulde homecoördinaten ligt en in welke richting je moet zoeken. Bijvoorbeeld 25 miles SE.

 

Voor wat de privacy betreft hoef je niet bang t zijn. Niemand ziet je ingevulde homecoördinaten. Het staat immers op jouw "my Account" ingevuld.

 

Daarbij kun je de tip van Mr. Chaos natuurlijk altijd gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik dacht al dat het niet serieus werd genomen door mr. chaos, maar snap nu dat het verkeerd stond. Spijt me!

 

Met de uitleg kom ik vast verder, bedankt voor de uitleg, ik ga me er in verdiepen.

 

Anita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...