cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik hele kleine logboekjes kan kopen voor een microcache? het liefst niet breder dan 2CM en oprolbaar. Tevens zoek ik ook naar microcoins niet breder dan 1CM (Mijn GC.com microcachecannister zijn niet groter) Cachorganic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gebrook Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 zelf maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2006 zelf maken <{POST_SNAPBACK}> Makkelijk gezegd; ik heb geprobeerd een blokje te maken; valt niet mee! en een coin maken al helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Kijk eens op de website van LTeunis die heeft ze ter download staan. Groeten Kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 waarom gebruik je dan geen filmkokertje? daar kunnen ooik de "standaard" micro coins in. en je kan makkelijk zelf een logboek maken met de online logboekjes die je kan uitprinten, en zelf kun je het met een tabel in word ook makkelijk zelf maken. Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik hele kleine logboekjes kan kopen voor een microcache? het liefst niet breder dan 2CM en oprolbaar.Tevens zoek ik ook naar microcoins niet breder dan 1CM (Mijn GC.com microcachecannister zijn niet groter) Cachorganic <{POST_SNAPBACK}> Je bedoelt voor in die dingen met een formaat à la je zou het bijna per ongeluk opeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik hele kleine logboekjes kan kopen voor een microcache? het liefst niet breder dan 2CM en oprolbaar.Tevens zoek ik ook naar microcoins niet breder dan 1CM (Mijn GC.com microcachecannister zijn niet groter) Cachorganic <{POST_SNAPBACK}> Je bedoelt voor in die dingen met een formaat à la je zou het bijna per ongeluk opeten? <{POST_SNAPBACK}> juist ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Dat zou ik ook wel eens willen weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 juist ja! <{POST_SNAPBACK}> Even ter controle: Je bedoelt zo'n ding dat in een zak (pure choco) m&m's niet zou misstaan? In dat geval zou je een strook papier van 1x20cm kunnen afsnijden en oprollen. Je maakt me overigens wel erg nieuwsgierig. De ene die ik gedaan heb was zeer vermakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2006 juist ja! <{POST_SNAPBACK}> Even ter controle: Je bedoelt zo'n ding dat in een zak (pure choco) m&m's niet zou misstaan? In dat geval zou je een strook papier van 1x20cm kunnen afsnijden en oprollen. Je maakt me overigens wel erg nieuwsgierig. De ene die ik gedaan heb was zeer vermakelijk. <{POST_SNAPBACK}> ik heb net via onze goodiegoeroe 2 cannisters besteld (gezien op gc.com) zie: http://shop.groundspeak.com/productDetail....=4&ProductID=47 ga er in ieder geval wat leuks mee doen in Yorkshire in Engeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Die blijven zo in het profiel van je schoenen hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2006 Die blijven zo in het profiel van je schoenen hangen <{POST_SNAPBACK}> Dat valt wel mee! prachtige groene containertjes die je heel mooi op zo'n net aan bereikbare plek boven een beek kunt hangen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Een strookje van 2 cm? Ben benieuwd of ik zo klein, maar vooral ook leesbaar kan schrijven. Misschien is een memorystick een optie? Nooit last van pennen die het niet doen. Nooit last van afgebroken potloodpunten. Nooit last van een vol logboekje. Op een stick van 512Mb kunnen héééééél veel logjes. Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 2 juni 2006 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2006 Een strookje van 2 cm?Ben benieuwd of ik zo klein, maar vooral ook leesbaar kan schrijven. Misschien is een memorystick een optie? Nooit last van pennen die het niet doen. Nooit last van afgebroken potloodpunten. Nooit last van een vol logboekje. Op een stick van 512Mb kunnen héééééél veel logjes. Ger@ld <{POST_SNAPBACK}> Dan zou er sprake zijn van een nieuw soort cache: de Cybercache! Moeten er wel genoeg cachers rondlopen met een PDA met logmogelijkheid van de USBstick..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 juni 2006 Share Geplaatst 2 juni 2006 Ik denk dat dat er meer zijn dan je zou denken. Kun je zelfs nog een leuk fototje plaatsen bij de log. (als vervanging van de wegwerpcamera's die altijd vol zijn als ik wil loggen ) Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden