Spring naar bijdragen

belangstelling voor cache op platform?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vast. Je staat werkelijk versteld van wat cachers allemaal uithalen om een naam in een boekje te krijgen, liefst als eerste.

 

Het grootste probleem lijkt me de toestemming. Van de eigenaar van het platform. En van gc.com, die gevaarlijke plaatsen verbiedt.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt reuze mee. Zo'n 35-40 km enkele reis (zie het kaartje).

 

Uiteraard aas ik op goud. Omdat ik heb geen helikopter, surfplank of boot heb, zal ik moeten zwemmen. Ik overweeg ernstig om vast in training te gaan. Gezien de langdurige goedkeuringsprocedures, zal ik tzt in een topconditie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze hebben een straal van 500 meter, gemeten vanaf de buitenkant van de installatie. In deze zone is het verboden te varen, met uitzondering van bevoorradingsschepen, te vissen of zich om andere redenen daar op te houden.

 

Deze veiligheidszones worden, zo blijkt uit de statistieken die door offshore operators worden bijgehouden, vaak geschonden door allerlei schepen. Vooral vissersschepen willen zo dicht mogelijk langs de installatie vissen vanwege de daar aanwezige visbestanden. Dat levert vaak gevaarlijke situaties op.

 

:)

bewerkt door Team Minouschka
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...