DanPan Geplaatst 1 juni 2006 Geplaatst 1 juni 2006 (bewerkt) Hoe doe je dit? Lees het hier Een voorbeeld ... Bedankt hh1 ! 1 juni 2006 bewerkt door danpan
gpsgek Geplaatst 2 juni 2006 Geplaatst 2 juni 2006 Mmh, eigenlijk vreemd dat niemand (zelfs Gpsgek niet) eerder op het idee is gekomen om een online carotte-coördinaat check te maken... Er zijn weinig dingen makkelijker te implementeren
Mars Express Geplaatst 2 juni 2006 Geplaatst 2 juni 2006 Bij bijvoorbeeld deze cache: Woordenboek van Karel Kraak kon dat ook al! errug handig. Groet, Marcel.
harrie Geplaatst 2 juni 2006 Geplaatst 2 juni 2006 Best wel grappig tooltje maar een check via de maker gaat toch net zo makkelijk? Zo hou je ook nog een beetje contakt met je mede cachers. Gr Harrie
Twinlife Geplaatst 2 juni 2006 Geplaatst 2 juni 2006 Nu nog een site met alle oplossingen van de puzzel caches. Gr Twinlife
Kruimeldief Geplaatst 3 juni 2006 Geplaatst 3 juni 2006 Best wel grappig tooltje maar een check via de maker gaat toch net zo makkelijk? Zo hou je ook nog een beetje contakt met je mede cachers. Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Dan moet de maker wel in huis zijn en online zijn. Ik denk dat als ik 100 kilometer van huis ben, dat ik dan maar wat graag, indien nodig, een check online doe met een PPC of een smartphone, dan dat ik ter plekke moet emailen of bellen met de maker van de cache. Naar huis gaan en daar contact zoeken met de maker is al helemaal geen optie. Uit ervaring weet ik dat ik waarschijnlijk die cache alleen maar weer doe als ik werkelijk weer eens in de buurt ben. Als ik ter plekke moet bellen of emailen moet ik een telefoonnummer of emailadres hebben en de maker moet dan ook nog (direct) bereikbaar zijn en ook nog direct willen of kunnen reageren. Dan is een onlinecheck wel ff iets betrouwbaarder
Aanbevolen berichten