team-omega-25 Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Geachte denktank, Ik wil een pocketquery maken van alle caches die ik in de USA gevonden heb. De USA staat niet bij de selectietabel van de landen. Is de enige manier om deze query te maken door alle staten in de volgende selectietabel te selecteren of is er nog een andere (slimmere) manier? Henk
deBruineBeren Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Geachte denktank,Ik wil een pocketquery maken van alle caches die ik in de USA gevonden heb. De USA staat niet bij de selectietabel van de landen. Is de enige manier om deze query te maken door alle staten in de volgende selectietabel te selecteren of is er nog een andere (slimmere) manier? Henk <{POST_SNAPBACK}> Kies voor de functie "From Origin" en dan "By Coordinates" Gebruik BV N 40º 00.000 W 101º 00.000 met een radius van 3000 km.
LTeunis Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Geachte denktank,Ik wil een pocketquery maken van alle caches die ik in de USA gevonden heb. De USA staat niet bij de selectietabel van de landen. Is de enige manier om deze query te maken door alle staten in de volgende selectietabel te selecteren of is er nog een andere (slimmere) manier? Henk <{POST_SNAPBACK}> 'In list' is ook een optie. LTeunis
LTeunis Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Geachte denktank,Ik wil een pocketquery maken van alle caches die ik in de USA gevonden heb. De USA staat niet bij de selectietabel van de landen. Is de enige manier om deze query te maken door alle staten in de volgende selectietabel te selecteren of is er nog een andere (slimmere) manier? Henk <{POST_SNAPBACK}> <knip> foutje, ik dacht vanuit GSAK maar je bedoelt een PQ. LTeunis <{POST_SNAPBACK}>
elsinga Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Je kiest dan niet voor Country maar voor State (en dan dus allemaal).
de Roode Lantaarn Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Of gewoon de extra optie onderaan de PQ generator pagina: All founds. Daarna kun je ze er binnen GSAK makkelijk uit filteren. Ger@ld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden