Gast Marij Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 In tijdschrift een voorbeeld van TOPO NL gezien, waarbij je graspolletjes op de weilanden ziet en gekleurde kaarten. In onze TOPO NL krijg je alleen groene vlakken te zien. Hoe moet ik dit aanpassen??
Jan en Jany Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 meer detail kiezen zal nu wel halverwege staan
knijn2 Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 meer detail kiezenzal nu wel halverwege staan <{POST_SNAPBACK}> Maar graspolletjes???? En groene vlakken zijn bij mij bos
B230F Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 (bewerkt) meer detail kiezenzal nu wel halverwege staan <{POST_SNAPBACK}> Maar graspolletjes???? En groene vlakken zijn bij mij bos <{POST_SNAPBACK}> Zelfs in de hoogste resolutie geen graspol te zien, maar goed ook met mn hooikoorts.....ik denk dat ze stiekum een ander soort topokaartje afgedrukt hebben daar staan wel graspollen op........ 20 mei 2006 bewerkt door B230F
LTeunis Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 meer detail kiezenzal nu wel halverwege staan <{POST_SNAPBACK}> Maar graspolletjes???? En groene vlakken zijn bij mij bos <{POST_SNAPBACK}> Deze zijn wel te zien op topo B, maar ik ga niet tellen achetr de hoeveelste pol de cache ligt LTeunis
knijn2 Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 meer detail kiezenzal nu wel halverwege staan <{POST_SNAPBACK}> Maar graspolletjes???? En groene vlakken zijn bij mij bos <{POST_SNAPBACK}> Zelfs in de hoogste resolutie geen graspol te zien, maar goed ook met mn hooikoorts.....ik denk dat ze stiekum een ander soort topokaartje afgedrukt hebben daar staan wel graspollen op........ <{POST_SNAPBACK}> Die "polletjes" in de bossen zullen wel bomen zijn? In de weilanden toch ook daar geen polletjes?
LTeunis Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 meer detail kiezenzal nu wel halverwege staan <{POST_SNAPBACK}> Maar graspolletjes???? En groene vlakken zijn bij mij bos <{POST_SNAPBACK}> Zelfs in de hoogste resolutie geen graspol te zien, maar goed ook met mn hooikoorts.....ik denk dat ze stiekum een ander soort topokaartje afgedrukt hebben daar staan wel graspollen op........ <{POST_SNAPBACK}> Die "polletjes" in de bossen zullen wel bomen zijn? In de weilanden toch ook daar geen polletjes? <{POST_SNAPBACK}> De polletjes zijn niet zichtbaar in Mapsource maar wel op de GPS zelf kijk eens aan de kust van Belgie ter hoogte van Knokke, Strand of duinen? In ieder geval, ze zijn er wel. LTeunis
knijn2 Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 Tja, bij mij niet... Mijn Topo NL gaat niet verder dan Cadzand en daar zie ik zandkleurige duinen, ook in de GPS en ook met detail in de stand "meest".
LTeunis Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 Tja, bij mij niet... Mijn Topo NL gaat niet verder dan Cadzand en daar zie ik zandkleurige duinen, ook in de GPS en ook met detail in de stand "meest". <{POST_SNAPBACK}> Is ook alleen zichtbaar bij topo Belgie. LTeunis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden