Team Adelaar Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 (bewerkt) Hallo, Ik zoek een software programma voor mijn garmin etrex venture. Zo dat ik al verschillende cache er van te voren ik kan zetten, waar moet ik dat mee doen????? Ik heb al oziexplorer, maar geen kaarten. Wat voor een kaarten heb je er voor nodig en waar kan ik ze misshcien halen. Alvast bedankt voor jullie reactie. Groeten Team adelaar 17 mei 2006 bewerkt door adelaar
Spider Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 Gewoon topo NL kopen, en de gewenste kaartdelen in je GPS zetten. dacht dat dit toestel 1 Mb vast geheugen heeft, maar voor geocachen kun je hier behoorlijk veel (topo)kaartdelen in kwijt. O,ja topo kaarten zijn in het algemeen niet routable!
B230F Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 Hallo, Ik zoek een software programma voor mijn garmin etrex adventure. <{POST_SNAPBACK}> Bedoel je trouwens etrex Venture, Adventure kent de site van Garmin niet, is het de "oude"serie of de nieuwe serie, met beide mogelijk op via mapsource (ook van Garmin ) in ieder geval waypoints van caches er in te zetten. De kaarten die je denkt te kunnen gebruiken, werken niet.
De Roode Loper Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 Je hebt helemaal geen kaarten nodig. Met easygps of GSAK kun je caches over zetten via een datakabel. Voor GSAK heb je dan wel pocketquery's nodig en daarvoor moet je premiummember zijn. Ik heb al een hele tijd niet meer met easygps (gratis) gewerkt, dus weet niet meer hoe dit gaat. Bij mijn weten kun je in de VENTURE geen kaarten inladen.
B230F Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 (bewerkt) Bij mijn weten kun je in de VENTURE geen kaarten inladen <{POST_SNAPBACK}> De etrex venture CX dus wel, vandaar mijn vraag "oud of nieuw" 17 mei 2006 bewerkt door B230F
Team Adelaar Geplaatst 17 mei 2006 Auteur Geplaatst 17 mei 2006 Ik denk oud. Ik zie nergens CX staan dus... En volgens mij had die man gezegd dat er geen kaarten op kon. Maar heb je voor geocaching ook niet echt nodig vind ik.. Maar ik ga easygps eens proberen of het is wat ik bedoel, bedankt voor de reacties..
B230F Geplaatst 17 mei 2006 Geplaatst 17 mei 2006 Ik denk oud. Ik zie nergens CX staan dus...En volgens mij had die man gezegd dat er geen kaarten op kon. Maar heb je voor geocaching ook niet echt nodig vind ik.. Maar ik ga easygps eens proberen of het is wat ik bedoel, bedankt voor de reacties.. <{POST_SNAPBACK}> Je schreef dat je Ozi explorer al had, die software kan je ook zonder kaarten gebruiken voor het communiceren met je Etrex......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden