Spring naar bijdragen

Vraagje over het Forum


TerraFox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik wil mijn gebruikersnaam voor het forum wijzigen, hoe doe ik dit?

Ik heb  al gekeken in "My Controls" echter ik krijg ook daar de naam niet gewijzigd...

Klopt, wijzigen van de gebruikersnaam is in je instellingen niet mogelijk. Maar je zou via PM een verzoekje aan Geoman kunnen sturen om je naam aan te passen.

 

Natuurlijk kun je ook een nieuw account aanmaken ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kun je ook een nieuw account aanmaken ...

 

Liever niet :unsure: We willen niet al te veel ongebruikte account's. Stuur maar een PM'tje met wensen naar één van de admins, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.

 

Als er forumleden zijn die meerdere accounts hebben en slecht van één gebruik maken: PM mij a.u.b. de ongebruikte accounts. Dan kan ik die verwijderen. Dat houdt het geheel (de ledendatabase dus) wat overzichtelijker.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de accounts voor het loggen van caches en voor het forum gescheiden ? Of gebruiken ze dezelfde basis-gegevens? Ik vraag me af of ik voor het forum bijvoorbeeld een ander email adres kan opgeven dan voor het log-account.

 

<Team Warmer - Jos>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de accounts voor het loggen van caches en voor het forum gescheiden ? Of gebruiken ze dezelfde basis-gegevens?  Ik vraag me af of ik voor het forum bijvoorbeeld een ander email adres kan opgeven dan voor het log-account.

 

<Team Warmer - Jos>

Jos, geen probleem. Je kan alles veranderen, behalve je inlognaam. Het is gescheiden van het loggen van caches.

 

Voor de caches gebruik ik Team Dauwtrappers en als emailadres dauwtrappers@hetnet.nl en voor hier op het forum heb ik al diverse namen en emailadressen gehad en ben toch het meest berucht als Kruimeldief met als emailadres kruimeldief@hetnet.nl. De diverse namen heb ik dus gehad omdat ik meerdere accounts had. ByTheWay ff PMen en je naam wordt veranderd.

 

Op geocaching.com, waar je eigenlijk je caches logt, kun je wel je naam veranderen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief B)

 

Wat zegt nu een naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...