Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ga naar je profiel en klik op

My Account

Ga naar Account options en klik op Edit Profile. Volgens mij kun je danbij Profile Details e.e.a. wijzigen of uploaden zoals bijv. deze

67599a84-e6bd-46c3-a7ad-c8f0bfca3b36.jpg:bangin:

Geplaatst

Nou, ik heb bij "My profile" al meerdere keren geprobeerd om bij "Choose your Photo" de desbetreffende foto te editten, maar helaas geen resultaat. Ik selecteer hem dan wel, maar de foto komt er dan toch niet te staan?!?!?!?!?! :bangin:

Geplaatst
Nou, ik heb bij "My profile" al meerdere keren geprobeerd om bij "Choose your Photo" de desbetreffende foto te editten, maar helaas geen resultaat. Ik selecteer hem dan wel, maar de foto komt er dan toch niet te staan?!?!?!?!?! :bangin:

Volgens mij mag de foto maar een bepaalde grootte hebben (lees pxels). :)

Geplaatst

Start Users Profile

Klik op Edit your profile

Klik bij Your Photo op change/edit

Klik op upload a new image

De geuploade foto komt nu onder op de pagina te staan

Klik op de betreffende foto

De foto komt nu rechtsboven te staan

Klik dan boven de foto op Select Photo.

En het klusje is geklaard

Geplaatst

Super :)

Ik had al een beetje geprobeerd en opeens had ik het voor elkaar.

Kunnen jullie eindelijk eens zien welk team eigenlijk per cache wel 1 á 2 sterren erbij kan doen qua moeilijkheid :P ivm de buggy van Anne en vanwege het feit dat Tim regelmatig op mijn nek te vinden is ;)

:bangin:

Geplaatst
Super :)

Ik had al een beetje geprobeerd en opeens had ik het voor elkaar.

Kunnen jullie eindelijk eens zien welk team eigenlijk per cache wel 1 á 2 sterren erbij kan doen qua moeilijkheid  :P  ivm de buggy van Anne en vanwege het feit dat Tim regelmatig op mijn nek te vinden is ;)

:bangin:

With a little help from your friends ..... ;)

Geplaatst

Gefeliciteerd.. Lees ik net een emailtje en wil gaan reageren en dan hoeft het niet meer :no:

Soms helpt het (mij) om ladingen email per dag te krijgen. Als je er aan toe komt is het al niet meer nodig. :rolleyes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...