Kuifje & de Picaro's Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Wij willen graag een teamfoto toevoegen bij onze "Profile". Wat ik ook probeer, die gekke kikker blijft maar staan, wie heeft een tip of kan mij uitleggen hoe het moet??
De Roode Loper Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Ga naar je profiel en klik op My Account Ga naar Account options en klik op Edit Profile. Volgens mij kun je danbij Profile Details e.e.a. wijzigen of uploaden zoals bijv. deze
Kuifje & de Picaro's Geplaatst 8 mei 2006 Auteur Geplaatst 8 mei 2006 He, bedankt. Ik ga het zo direct even proberen. Afgelopen zaterdag hebben we een leuke foto laten maken bij Tonderzwam, dus vandaar.
Kuifje & de Picaro's Geplaatst 8 mei 2006 Auteur Geplaatst 8 mei 2006 Nou, ik heb bij "My profile" al meerdere keren geprobeerd om bij "Choose your Photo" de desbetreffende foto te editten, maar helaas geen resultaat. Ik selecteer hem dan wel, maar de foto komt er dan toch niet te staan?!?!?!?!?!
Spider Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Nou, ik heb bij "My profile" al meerdere keren geprobeerd om bij "Choose your Photo" de desbetreffende foto te editten, maar helaas geen resultaat. Ik selecteer hem dan wel, maar de foto komt er dan toch niet te staan?!?!?!?!?! <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij mag de foto maar een bepaalde grootte hebben (lees pxels).
jarga Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Start Users Profile Klik op Edit your profile Klik bij Your Photo op change/edit Klik op upload a new image De geuploade foto komt nu onder op de pagina te staan Klik op de betreffende foto De foto komt nu rechtsboven te staan Klik dan boven de foto op Select Photo. En het klusje is geklaard
Kuifje & de Picaro's Geplaatst 8 mei 2006 Auteur Geplaatst 8 mei 2006 Super Ik had al een beetje geprobeerd en opeens had ik het voor elkaar. Kunnen jullie eindelijk eens zien welk team eigenlijk per cache wel 1 á 2 sterren erbij kan doen qua moeilijkheid ivm de buggy van Anne en vanwege het feit dat Tim regelmatig op mijn nek te vinden is
De Roode Loper Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Super Ik had al een beetje geprobeerd en opeens had ik het voor elkaar. Kunnen jullie eindelijk eens zien welk team eigenlijk per cache wel 1 á 2 sterren erbij kan doen qua moeilijkheid ivm de buggy van Anne en vanwege het feit dat Tim regelmatig op mijn nek te vinden is <{POST_SNAPBACK}> With a little help from your friends .....
Kruimeldief Geplaatst 9 mei 2006 Geplaatst 9 mei 2006 Gefeliciteerd.. Lees ik net een emailtje en wil gaan reageren en dan hoeft het niet meer Soms helpt het (mij) om ladingen email per dag te krijgen. Als je er aan toe komt is het al niet meer nodig.
Aanbevolen berichten