Spring naar bijdragen

Blanke First Find Ranking


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb de afgelopen dagen een First Find Ranking zonder gegevens. Is dit alleen bij mij of zijn er ook nog anderen die deze lijst niet kunnen zien?

In dit soort gevallen mag je wel mail sturen hoor. :bangin:

 

"Toevallig" zag ik je post. Ik begrijp niet waar je het over hebt, maar boze tongen beweren dat ik zojuist op een knopje heb gedrukt, waardoor het nu weer goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen dagen een First Find Ranking zonder gegevens. Is dit alleen bij mij of zijn er ook nog anderen die deze lijst niet kunnen zien?

In dit soort gevallen mag je wel mail sturen hoor. :)

 

"Toevallig" zag ik je post. Ik begrijp niet waar je het over hebt, maar boze tongen beweren dat ik zojuist op een knopje heb gedrukt, waardoor het nu weer goed is.

Ik had je ook echt wel een mailtje gestuurd hoor. Maar ik wilde eerst even kijken of het probleem alleen bij mij was of ook bij anderen. Dan had het namelijk zeer waarschijnlijk aan mijn instellingen gelegen. :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk gerechtigheid  :P

 

Haak.

Hoho! Ik wordt ook als antiek bestempeld hoor! Dus waar komt de gerechtigheid vandaan? :)

 

 

 

Wieeeeeeeeeee durft jou nou als antiek te bestempelen??????? Nou???? Namen, ik wil namen!!!

Ik kan jouw naam niet noemen anders lig ik er al uit voor ik met je samenwoon :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Hmpfff

 

 

Moge Reintje de juiste knop hebben ingedrukt zodat al jouw first to finds verdwenen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...