Jurgen & Co Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Berichtje van Jerry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Ik zag het... Zo wordt het cachen je telkens makkelijker gemaakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team ReikiHugo Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Mmmmm zo makkelijk dat als je heel goed kijkt zie je "onze" cache zo liggen incluis SuperMax die erbij staat!!! LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spider Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Straks zetten ze nog de cache coordinaten erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team ReikiHugo Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Nou Spider dat kunnen we al helemaal niet hebben natuurlijk. Wat blijft er zo nog over van het zoeken met je GPS.....treurig voor de verkoop van die leuke dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Het viel mij bij het loggen ook al op dat er een ander kaartje bij de cachepagina staat. het is wel een verbetering. Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jalychaba Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Ik vind het best een handig kaartje. Ik was even aan het kijken wat er bij mijn ouders in de buurt te vinden is en ik kon gauw zien wat ongeveer waar lag. (wel handig want er is veel water, en dat is soms een behoorlijke hindernis, ook al denk je dat het nog maar 100 meter is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druub Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Wat mij betreft weer een verbetering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 4 mei 2006 Share Geplaatst 4 mei 2006 Mmmmm zo makkelijk dat als je heel goed kijkt zie je "onze" cache zo liggen incluis SuperMax die erbij staat!!! LOL <{POST_SNAPBACK}> Nog even en je ziet er iemand bij loggen Gelukkig zijn de foto's ruim voor het ontstaan van je cache gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Op geocaching.com hebben ze op de cache pagina's nieuwe kaartjes gebruikt. Die van google earth. Jammer, want die anderen gaven meer de streek aan Als voordeel je ziet duidelijker het start punt wat vinden jullie hiervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Op geocaching.com hebben ze op de cache pagina's nieuwe kaartjes gebruikt.Die van google earth. Jammer, want die anderen gaven meer de streek aan Als voordeel je ziet duidelijker het start punt wat vinden jullie hiervan <{POST_SNAPBACK}> Je kunt die kaartjes gewoon uitzoomen, dus met en paar klikken heb je de streek. Geen probleem dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team-omega-25 Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Goede zet! Eindelijk een goed gedetailleerd kaartje bij de cachebeschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nightfire Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Ik vind het een grote verbetering in vergelijking tot de mapquest kaarten. Ook de mogelijkheid om de caches te bekijken op de google maps is erg mooi, ondanks dat deze nog in het beta stadium is: http://www.geocaching.com/seek/gmnearest.a...595&lng=4.89902 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Kan dit draadje hier aan vast geknoopt worden. Volgens mij is het hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden