Spring naar bijdragen

Nederlandstalige gebr.aanwijzing Geko201


Gast Kurdie

Aanbevolen berichten

Gast Kurdie

Wie zou mij aan zowel de Nederlandstalige Gebruiksaanwijzing van de Geko 201 als de bijbehorende USB kabel kunnen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie zou mij aan zowel de Nederlandstalige Gebruiksaanwijzing van de Geko 201 als de bijbehorende USB kabel kunnen helpen?

'N geko 201 heeft geen usb interface, maar een serieele.

Ik heb nog wel een email adres van de man bij wie ik een serieele kabel heb gekocht voor 12euro50.

Van USB naar serieel ben je een converter nodig en daar heb ik geen ervaring mee.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van USB naar serieel ben je een converter nodig en daar heb ik geen ervaring mee.

Ik heb hier de USB to SERIAL CN-116 van Sitecom in gebruik om de Etrex Vista aan de laptop te koppellen en dat wekt prima. Neem aan dat het met de Geko ook werkt.

Ruud :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zou mij aan zowel de Nederlandstalige Gebruiksaanwijzing van de Geko 201 als de bijbehorende USB kabel kunnen helpen?

 

Zelf heb ik ook een Geko 201 met nederlandstalige handleiding :crybaby: . Ook een kabeltje gekocht voor zowel gebruik in de auto als connectie naar de computer voor ik dacht ongeveer 17,50.

De handleiding verkoop ik niet helaas. Mail me als je een oplossing weet.

Het adres van het kabeltje kan ik je wel geven per mail. Overigens vandaag betaald, dan heb je de kabel morgen in huis! :blink: Succes!

bewerkt door Hiawatha's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kurdie

Wat een reacties allemaal, en dan ook nog zo snel! bedankt hoor! Voor wat betreft de kabel ben ik eruit, ik zal het met mijn eigen seriele kabel moeten doen dus maar...het pdfje met de handleiding heb ik er zelf al bij, in boekvorm...Blijft mijn vraag nog steeds; wie kan mij aan de NEDERLANDSE versie helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...