Spring naar bijdragen

Verdwenen caches


gammo_team

Aanbevolen berichten

Het valt mij op dat de laatste twee maanden wel erg veel caches verdwijnen en zeker in de regio ZH-zuid. :D

 

Zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben? (Ik heb er de laatste maand al een stuk of 4 moeten vervangen) :thumbup:

 

Is er een cache-hater around? :cry:

 

 

Groet,

 

Gammo_Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat het eraan ligt dat mensen in het voorjaar vaker buiten gaan rondlopen. Dan stijgt de kans op ontdekking natuurlijk. Het zullen allemaal verschillende 'daders' zijn geweest, en geen cache-ripper zoals in Limburg. Blijft iedere keer wel balen dat ze ondanks de duidelijke uitleg en vraag de cache niet gewoon kunnen laten liggen :cry:

 

Een van de mijne was niet zo lang geleden voor de tweede keer foetsie, maar ja die ligt in hartje Rotterdam.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mijn 18 caches in Nederland is er nog niet een geript. Wel gaan de muizen er soms mee aan de haal(BIGGO) of het gebied wordt bedriegd door werkzaamheden(Ketelbinkie #7 Radarpost en ketelbinkie # 4 Rozenburg)

 

Zelfs een cache als Ketelbinkie #11 Maritiem Museum , die toch in het centrum van de stad ligt, geeft weinig onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas in Gelderland & Overijssel ook, 1 van mijn caches was helaas ook het haasje 2 weken geleden. In de buurt (en vooral Deventer-Apeldoorn-Zutphen) zijn er inmiddels wel tig geript :punk:

 

De meeste caches die worden geript zijn volgens mij munitie kistjes, misschien is dat een nieuwe rage :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...