dmace Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Hoi, Iemand een Idee wat dit is? http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=am...021458&t=k&om=1
Kiddooz Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Wat bedoel je precies, ik krijg een kaartje van amsterdam en als ik inzoom krijg ik het gedetailleerder, maar nog steeds een hoop straten...
mlvdburg Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 wat is nou precies je vraag, want het lijkt er op dat je dit zelf in google hebt ingetypt.
Captain Zulu Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Hoi, Iemand een Idee wat dit is? http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=am...021458&t=k&om=1 <{POST_SNAPBACK}> Dat lijkt mij een afgraving van het een of ander, een enorme kalkgroeve bijvoorbeeld. Volgens mij staat er in de wat grijzige punt van het grootste witte vlak (op ongeveer 2 uur) een graafmachine met zijn graafarm richting 8 uur. Zoom maar eens goed in. Er staan ook nog andere voertuigen op het terrein en er zijn een paar gebouwtjes zichtbaar.
dmace Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 wat is nou precies je vraag, want het lijkt er op dat je dit zelf in google hebt ingetypt. <{POST_SNAPBACK}> Niet duidelijk genoeg? De persoon na jou lijkt het anders precies in 1 keer te begrijpen. Het stukje waar de link je naar toe brengt (niet amsterdam, dan doet je browser het niet goed), is een nieuw gebied net boven Andijk in het IJsselmeer, wat niet op andere kaarten staat, alleen op de 'nieuwe' satellietfoto's van Google Maps die 2 dagen geleden zijn geupdate. Ik kan wel notitie voor vaarverkeer ontdekken dat er daar gewerkt wordt, maar niet wat het is. Daar ben ik nieuwsgierig naar. (wil wel eens weten welk stukje belastinggeld daar gespendeerd wordt).
Captain Zulu Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 (bewerkt) Gezien de locatie, in het IJsselmeer ten noordoosten van Medemblik, kan dit natuurlijk geen kalkgroeve zijn. Maar misschien zijn ze daar wel een slibdepot aan het aanleggen, zoals dat ook in het Ketelmeer tussen de Noordoostpolder en Oostelijk Flevoland is gebeurd. Dan is het een soort kunstmatig eiland en zouden die witte vlakken de bodem van het depot kunnen zijn. Die moet van ondoordringbaar materiaal (gigantische lappen kunststof?) zijn om te voorkomen dat schadelijke stoffen in verontreinigd slib opnieuw in het milieu terecht komen. Mogelijk is er op de website van Rijkswaterstaat iets over die activiteiten daar te vinden. 26 april 2006 bewerkt door Captain Zulu
Nightfire Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 (bewerkt) Het eiland is bedoeld voor natuurontwikkeling in het IJsselmeer, zie ook: http://www.rijkswaterstaat.nl/ijg/ --> water --> projecten --> Natuurontwikkeling in het IJsselmeergebied --> rood/groene stipje op die plek (rechtstreekse link doet t niet ) 26 april 2006 bewerkt door Nightfire
dmace Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 (bewerkt) Het eiland is bedoeld voor natuurontwikkeling in het IJsselmeer, zie ook: http://www.rijkswaterstaat.nl/ijg/ --> water --> projecten --> Natuurontwikkeling in het IJsselmeergebied --> rood/groene stipje op die plek (rechtstreekse link doet t niet ) <{POST_SNAPBACK}> Ik vraag me af wat voor natuur (maar dan moeten we weer naar staatsbosbeheer ) Thanks, Nightfire! 26 april 2006 bewerkt door dmace
Kiddooz Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 In andere browser zie ik het inderdaad wel. Windmolenpark in aanbouw wellicht? Wat heeft dit trouwens met geocaching te maken?
De Roode Loper Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 (bewerkt) Ik dacht eerst aan een grap, afdruk van een nieuwe Nike-schoen of zo. Maar het ziet er wel verdraaid echt uit, is het geen foutje van Google-Earth?? @Kiddooz: nieuwe cache plek? wie vraag je om toestemming? EDIT: toestemming via V&W? 26 april 2006 bewerkt door De Roode Loper
mlvdburg Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 op mijn werk maar een browser geinstaleerd staan en kunnen nx aanpassen
dmace Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 In andere browser zie ik het inderdaad wel. Windmolenpark in aanbouw wellicht?Wat heeft dit trouwens met geocaching te maken? <{POST_SNAPBACK}> Misschien wil ik er wel een cache neerleggen? Whatever. Meer een link van Geocachers komen overal - Geocachers genoeg die googlemaps/earth gebruiken - Geocachers weten veel met z'n allen? Er zijn overigens al meer van dit soort vragen geweest in het verleden. Daarnaast vond ik dit meer onder "Algemeen" vallen dan onder off-topic of onder software. Mocht een modje dit anders zien, dan wordt het vanzelf wel ergens anders heen verhuist.
dmace Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 op mijn werk maar een browser geinstaleerd staan en kunnen nx aanpassen <{POST_SNAPBACK}> Da's zielig. Misschien Firefox-on-a-stick iets voor je voor de volgende keer?
De Roode Loper Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Firefox-on-a-stick <{POST_SNAPBACK}> Lucifers?
leip11 Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 ziet er wel vaag uit. maar is ook niet anders als je satalieten gebruikt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden