Team Diesel Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Maar hier werd geen daadwerkelijke info over de cache prijs gegeven. Er werd alleen uitgelegd wat woordwaarde is en er werden willekeurige voorbeelden gegeven om het begrip woordwaarde uit te leggen. De echte kleur bij de paal is anders.... Dat is toch geen enkel probleem?
De Roode Loper Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 (bewerkt) Heb je vragen over een soort code dan heb je de volgende mogelijkheden: - mail de cache-eigenaar - mail/bel een collega cacher - gebruik google Ik heb bij deze cache de vanitycode gebruikt. Even googlen en je weet wat de oplossing is (als je het al niet wist). Soms is lezen/nadenken wel erg moeilijk. Als ik een cache ga doen waarbij ik vragen/opdrachten zie die mij onbekend voorkomen ga ik e.e.a. eerst uitzoeken/navragen hoe e.e.a. werkt bij bijv. de cache-eigenaar. Als allerallerallerlaatste zou ik het via dit forum doen. Ik bedoel hier niets slechts mee t.o.v. een newbie, dit is bedoeld als opbouwende kritiek. 24 april 2006 bewerkt door De Roode Loper
LTeunis Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Heb je vragen over een soort code dan heb je de volgende mogelijkheden:- mail de cache-eigenaar - mail/bel een collega cacher - gebruik google Ik bedoel hier niets slechts mee t.o.v. een newbie, dit is bedoeld als opbouwende kritiek. <{POST_SNAPBACK}> Mee eens, Spider heeft al eerder caches en de gang van zaken hierover besproken. Ikzelf vindt persoonlijk dat dit dus niet kan op een forum. Doe dit per PM aan de eigenaar of een mede-cacher. Dit soort mededelingen leiden alleen maar tot vervuiling van het forum en zijn m.i. niet nodig of zelfs gewenst. Ook dit is niet bedoeld als negatieve kritiek, per PM ben ik en vele andere cachers bereid om wie dan ook te helpen, of meer... LTeunis LTeunis
Aanbevolen berichten