Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag een nieuwe cache goedgekeurd gekregen :D

Als je echter bij nieuwste caches op de .nl site kijkt staan er twee op unavailable en één staat er als unapproved cache.

Als je op de betreffende caches klikt dan staan deze caches gewoon online.

Is dit door de eigenaar(s) op te lossen of moeten we geduld hebben?

Ruud :thumbup:

Geplaatst

Ik heb vanmiddag al een correctie uitgevoerd op DHZ. De cache stond later wel approved maar een streep erdoor. De andere caches die daarna online zijn gekomen, staan allemaal unaproved bij de nieuwe caches. Als je ze aanklikt staan ze approved. Het is geen fout van "ons" op geocaching.nl, het is ook geen fout van de reviewer, de reden is dat ze bij geocaching.com de snelheid van deze monsterachtige reviewer niet aankunnen. De rook komt uit de Amerikaanse server.

Niets om je bezorgd over te maken. Het kan een uurtje duren, soms zelfs een paar uurtjes.

Men is niet met de tijd meegegaan dat iedereen direct kijkt of er wat nieuws te doen is :thumbup:

Geduld is een schone zaak, mijn slip idem

Geplaatst
de reden is dat ze bij geocaching.com de snelheid van deze monsterachtige reviewer niet aankunnen. De rook komt uit de Amerikaanse server.........

Geduld is een schone zaak, mijn slip idem

Als deze reviewer op dreef is.... het lijkt "de Overtoom" wel :thumbup:

En die slip :D daar mag de Fee over oordelen :lol1:

Alles is trouwens weer in orde, draadje mag gesloten. Het is gewoon de schuld van..... :P

Marja :wine:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...