Spring naar bijdragen

GPSMap 60; Vraag mbt een bepaalde instelling


Gast Sponge

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs voor een aardig prijsje een GPSMap60 op de kop getikt, en ben er hartstikke tevreden mee. Blijft gewoon loggen als het zo nu en dan in mijn rugzak zit, en daar ben ik erg gelukkig mee.

 

Ik heb op dit moment al een simpele site gemaakt die mooi lijnen projecteert via Google Maps (helaas is google maps inferieur aan http://maps.ask.com als het om Nederland gaat, alleen ask.com heeft geen programmeer interface :thumbup: )

 

Nu vroeg ik me echter af wat een bepaalde optie betekend in de instellingen, de handleiding maakt het mij neit echt duidelijker:

 

"Map setup - Track settings" (blz 50 van Engelse manual). en dan:

 

"You can set the number of track points for recording a track and ..."

 

Is dit nou:

 

1) Hoeveel punten de gps maximaal in een track stopt

2) Hoeveel punten de gps maximaal gaat loggen in de tracklog

3) Het aantal punten wat er getoond worden op de kaart?

 

Ik ben bekend met het menu "tracks", en daarom snap ik niet waarom er nou nog een aparte configuratie pagina is met nogmaals iets over trackpoints. Ik kan er niet echt wijs uit worden.

 

Iemand die het weet?

 

Alvast bedankt!

 

ps: Dat je moet registreren om op een forum te kunnen zoeken is een manier om bezoekers te frustreren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb zowel de Nederlandse alsook de Engelse gebruiksaanwijzing van de GPS map60 CSx, maar zal straks proberen de Nederlandse pagina's omtrent het track gebruik van de GPS hier te plaatsen, want de bediening van de GPS map series is bij al deze toestellen toch het zelfde! (op enkele funkties na dan) ;)

 

Op verzoek van een mod, zal ik indien gewenst de gebruiksaanwijzing per PM versturen. :)

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik begrijp het nu al. alleen dat "record" is wat vreemd. Daarom was ik niet helemaal zeker.

 

 

Overigens werkt de GPS ook aardig in de trein (raam plaats is een must) en wordt m'n Google maps kaartje steeds kleurrijker :thumbup:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik begrijp het nu al. alleen dat "record" is wat vreemd. Daarom was ik niet helemaal zeker.

 

''Record'' betekend vrij vertaald...opname, maar kan ook registreren of vastleggen betekenen.

 

 

Overigens werkt de GPS ook aardig in de trein (raam plaats is een must) en wordt m'n Google maps kaartje steeds kleurrijker :D.

 

Mischien geeft de conducteur korting op je kaartje als hij jou GPS ziet. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betwijfel het. Op dit moment zal het voornamelijk Assen - Groningen worden :P. Maar asangezien ik graag op vakantie per trein ga... :thumbup: Misschien een mooie lijn door Duitsland :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...