Spring naar bijdragen

andere user op watchlist


plasmabol

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik vroeg me af of het op 1 of andere manier mogelijk is om een andere user op je watchlist te zetten op je Cache pagina? Ik zie er geen knopjes voor maar wellicht is er een truukje of zie ik iets over het hoofd.

Ik heb vrienden die ook geocachen en het lijkt me leuk om op die manier hun voortgang bij te houden (via automatische emailtjes dus).

 

Is dit mogelijk?

 

Zo nee: petitietje starten naar .com?

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

ik vroeg me af of het op 1 of andere manier mogelijk is om een andere user op je watchlist te zetten op je Cache pagina? Ik zie er geen knopjes voor maar wellicht is er een truukje of zie ik iets over het hoofd.

Ik heb vrienden die ook geocachen en het lijkt me leuk om op die manier hun voortgang bij te houden (via automatische emailtjes dus).

 

Is dit mogelijk?

 

Zo nee: petitietje starten naar .com?

;)

Nee, is niet mogelijk. Jij zet caches in jouw watchlist. Geen cachers.

 

Wil je volgen wat een ander doet, niet via email, dan kun je dat zien via de DHZ pagina's hier op geocaching.nl.

 

Je kunt ook de naam van de cacher intikken op geocaching.com en dan zien wat ze allemaal gedaan hebben.

 

Maar een automatische waarschuwing wanneer Jantje of Pietje aan het cachen is en wat ze gevonden hebben is er niet en ik denk ook niet dat zoiets er komt. Maar je kunt altijd geocaching.com er om vragen. contact@geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zat zojuist toevallig voor het eerst in de chatroom en kreeg daar de tip om de cachepagina van degene die ik erin wil hebben in mijn favorieten te zetten van internet explorer. Je kan in IE instellen dat je meldingen wilt krijgen als er iets in je favo's verandert. Een nieuwe log is een verandering, dus dan krijg je de melding.

Ik ga het proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zat zojuist toevallig voor het eerst in de chatroom en kreeg daar de tip om de cachepagina van degene die ik erin wil hebben in mijn favorieten te zetten van internet explorer. Je kan in IE instellen dat je meldingen wilt krijgen als er iets in je favo's verandert. Een nieuwe log is een verandering, dus dan krijg je de melding.

Ik ga het proberen.

 

Succes !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...