Spring naar bijdragen

cache loggen in duitsland


fytske

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een cache gevonden (Bismarck micro) in Hamburg. Volgend de omschrijving zou deze ook gelistet zijn bij geocaching.com. Helaas kan ik 'm daar niet vinden. Het wegpunt is OC1912, dat kan ik ook niet invullen. Weet iemand hier nog een oplossing voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb gezocht op gc.com maar kan 'm helaas niet vinden. In de omschrijving die ik uitgeprint had op 10-3 stond wel een verwijzing naar gc.com, nu is die vermelding niet meer te vinden. Dus ik denk dat ik mijn 1e buitenlandse cache niet kan loggen. Balen :rolleyes: . Het was al balen dat we zo weinig tijd hadden om te zoeken naast een overvol programma en dan ook nog al die regen. Gelukkig zaten we op de Reeperbahn, dus verveeld hebben we ons niet. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OC1912 kan geen cache code van geocaching.com zijn, aangezien dat altijd met GC begint. Misschien is het een Opencaching cache (weet ik geen urls van). Ik dacht dat opencaching caches nooit op geocaching.com stonden (omdat opencaching 'unieke' caches eist?)....

Bij Opencaching en Navicache hoeven de caches niet uniek te zijn, Ze mogen ook op andere listings staan.

Bij Terracaching daarintegen MOETEN de caches uniek zijn. Die caches vind je dus nergens anders.

 

Men is het in Duitsland de laatste tijd niet eens met de regels die GC.com opgesteld heeft. Ook had men wat problemen met de approver aldaar. Daarom hebben veel Duitsers hun caches terugetrokken bij GC.com en zitten nu bij Opencaching. Veel Nderlands caches zal je bij Opencaching niet terugvinden. Die zitten juist bij Terracaching, maar dan voor een heel andere reden.

 

tot cache,

team Wij Drie :rolleyes:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik heb een cache gevonden (Bismarck micro) in Hamburg. Volgend de omschrijving zou deze ook gelistet zijn bij geocaching.com. Helaas kan ik 'm daar niet vinden. Het wegpunt is OC1912, dat kan ik ook niet invullen. Weet iemand hier nog een oplossing voor?

Je kunt natuurlijk een account aanvragen bij OC en dan kun je'm (volgens mij) loggen, maar of dat nu de bedoeling is, hij telt niet mee voor je stats bij GC.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...