De Roode Loper Geplaatst 29 maart 2006 Geplaatst 29 maart 2006 Wel gekregen!! Maar heeft volgens mij niks met NL temaken Anders was de Mail niet in het engels dus ik doe er niks mee!!!! verwacht ander mail voor aan staande weekend Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Jouw caches, je logs en TB's gaan allemaal via .com. Dus waarom niet meedoen? je bent nergens toe verplicht, maar het mag wel.
The Iceman Geplaatst 5 april 2006 Geplaatst 5 april 2006 Net de survey ingevuld! Net iets meer dan 5 minuten.
Track_leader Geplaatst 5 april 2006 Geplaatst 5 april 2006 (bewerkt) het is niet echt een diepgaande survey, typisch amerikaans zou ik zo zeggen. Het lijkt erop dat ze willen ontdekken hoe vaak je erop uitgaat en dus dan ook logt! gezien de gc.com problemen lijkt dat me wel een loffelijk streven. In iedergeval is het wel goed dat ze een beeld krijgen van de cachers! 5 april 2006 bewerkt door Track_leader
Cache in het handje Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 Ook ingevuld . Was niet erg diepgravend wel een goed initiatief om een beeld te krijgen
Goedweerloper Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 (bewerkt) Ik heb nog steeds geen survey gezien. Jammer dan voor GC.com, want ik zou het wel hebben ingevuld. 8 april 2006 bewerkt door Goedweerloper
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden