Spring naar bijdragen
  • 0

City Navigator Europe v8?

Vraag

Geplaatst

Ik heb City Navigator Europe v8 op mijn PC geinstalleerd. Afgezien van de veel te grote deelkaarten merkte ik dat Mapsource problemen heeft met een stukje snel weg op de A12 tussen de afritten 24 en 25. Mijn GPSmap 60CS weigert dit stukje weg te gebruiken en laat mij liever 50 km omrijden over de A15. Het probleem geldt zowel van oost naar west als omgekeerd. Heeft iemand anders ook een dergelijk probleem ontdekt? Is het mogelijk om dergelijke bugs naar Garmin te sturen?

robenada

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb een route gemaakt vanaf de Dr. W. Dreeslaan bij afrit 24 tot de Wolfhezerweg bij afrit 25. En die route loopt keurig via de A12. Afstand: 12 km.

• 0
Geplaatst

Het probleem is dat Mapsource keurig de route aangeeft via de A12. Ook in mijn GPS staat de route keurig via de A12. Maar als je gaat rijden van Overloon naar Utrecht wil hij plotseling via de A15. Tot afslag 25 op de A12 wil hij steeds dat ik terugga en een andere route neem. Pas als je afslag 25 voorbij bent geeft hij aan dat je de A12 kunt blijven volgen. Omgekeerd treedt het probleem op tot afslag 24. Ik heb de afstand gisteren en vandaag gereden. De ene keer met instelling "kortste weg" en de andere keer met de "snelste route" maar beide keren was het probleem hetzelfde.

robenada

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...