Spring naar bijdragen

Ikea


SailAway

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aan je vrienden hoef je geen uitleg te geven, zij begrijpen je wel.

Aan je vijanden hoef je ook geen uitleg te geven, zij willen je niet begrijpen

 

Wil ik wel jou vriendje zijn  ???  :butbut:

Ik begrijp je in een keer ......... :turn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eens even op het onderwerp terug te komen: caches en paniek.

Ik las dat de explosie (een paar dagen geleden) in een politieburo kwam door een echte bom die politieagenten tegen alle regels en voorschriften in hadden meegenomen. Ik moest even denken aan dat oude vrouwtje die in Amsterdam een cache vond, dacht dat het een bom was  en hem naar het politieburo bracht.

 

En ja, de kans is groter dat onwetende (van geocaching) mensen paniek maken bij een legergroene munitiekist dan bij een doorzichtige lunchbox.

Misschien moet de goodiesshop wat geschikte stickers gaan leveren? (P.S. ik heb hier in de achterkamer nog wat munitiekistjes staan ter verkoop)

 

Ik weet in ieder geval van een cache in de USA die gecontroleerd tot ontploffing werd gebracht.

Maar in Engeland zijn ze al veel langer bezig met bommen (IRA). Zelfs zo erg dat in openbare plekken geen afvalbussen meer zijn. Er is heel wat geocaching in de UK. En daar hoor je nooit dat een cache voor een bom wordt aangezien met bijbehorende toestanden.

 

Van groot belang lijkt mij de plek van de cache. Neem bijvoorbeeld de beruchte en vaak lekgeprikte Klok1 bij Den Haag. Op zichtafstand (700 meter) staan omheinde complexen met radar antennes en veel geheime zaken. Maar gezien het tussenliggende terrein zal het paniek-effect miniem zijn.

Het is te hopen dat de cache Biertje? nooit voor bom wordt aangezien want dan moet Heineken brouwerij tijdelijk dicht. Geen bier meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou prof... dat zal wel meevallen want dan mag Heineken zijn bier in de Grolsch-fabriek brouwen net als dat Grolsch zijn bier in de Heineken-fabriek mocht brouwen toen iemand in Enschede een beetje erg onvoorzichtig was geweest met het vuurwerk......

Bovendien is Heineken helemaal geen lekker bier, krijg je hoofdpijn van als je er teveel van drinkt... Ik spreek helaas uit ervaring....

 

Weer even on-topic; ik denk dat een cache buiten bewoond gebied niet snel voor bom aangezien zal worden, simpelweg omdat je dan nooit een groot effect zult hebben. Een van de caches die in America was opgeblazen lag geloof ik in de tuin van het witte huis en ik kan me voorstellen dat ze daar liever geen vreemde pakketjes hebben liggen, al staat er nog zo groot op dat het ongevaarlijk is.....

Moraal van het verhaal: leg geen cache op een plek waar een "echte" bommenlegger ook wel eens iets zou kunnen verstoppen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat bij de allereerste cache die ik vond ik ook het gevoel had dat dit iets weg had van een bom en toen heb ik het Leo maar open laten maken :P

Dat is niet alleen al goed als je wat angstig of wantrouwig bent van natuur. Het kan ook handig zijn als de cache vuil is of belegerd met insectenroep. Dan is het altijd handig om Leo daar voor te gebruiken.   :D

 

Kruimeldief  :P

 

[i:post_uid0]Die ook best wel altijd een Leo mee wil hebben voor al die caches die inmiddels bescheten zijn door allerlei dieren. Tjee, wat is die cache vuil, Schat, geef mij de Leo ff aan.......[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief, voorwaar een briljant verhaal wat ik met veel plezier en buikpijn van het lachen heb gelezen. Overigens vond ik jouw eerste bijdrage in deze draad ook zeker de moeite waard. :hehe:

Dank U, Dank U.

 

Weet je wat het gekke is van zo'n verhaal? Ik kreeg niet alleen deze woorden van jou, ik heb nog veel meer fanmail ontvangen. Ik heb zelfs al last van groupies....  :hehe:

 

Tjonge, wat een beetje flauwekul maggel'n al niet teweeg kan brengen.

 

Zie het plaatje hieronder:

 

image

 

GRTZ  Kruimeldief  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kan dus echt niet !

Persoonlijk zit ik hier niet op te wachten.

Hi,

 

Wat nou "kan dus echt niet". ************* Persoonlijke aanval *********

 

Ik vind -persoonlijk- dat Kruimeldief wereldse verhalen schrijft voor dit forum en de illustraties die hij/zij er de laatste tijd bij plaatst zijn -volgens mij- met zorg gekozen.

 

SY Etienne  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, 'k weet 't niet hoor maar...

Hi,

 

Ik heb [b:post_uid0]ze[/b:post_uid0]  wel eens "slechter" gezien :exclamation:

Niks mis mee zou ik willen zeggen.

 

Vraagje aan Kruimeldief: Je hebt toch niet je eigen vriendin/vrouw gefotografeerd?

 

SY Etienne  :P

 

 

 

Edited By et1961 on dec. 08 2002 at 19:25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

image

 

GRTZ  Kruimeldief  :P

 

Dit kan dus echt niet !

Persoonlijk zit ik hier niet op te wachten.

Jammer hè? Jammer dat dit niet kan. Verdorie man we leven bijna in het jaar 2003, en nog steeds kan dit niet. Gerard, het zijn niet de borsten van een kind maar van een normale volwassen vrouw.

 

***********Geoman :Tekst deels verwijderd. Niet conform de board regels. Te veel op de man gespeeld. Flame war is ontketend ***********

 

Zulke reacties verwacht ik van ons aller geocachende vriend Koos. Koos de man die zo vaak in Amerika is geweest dat alles wat hij schrijft onderbroken wordt met ********. Een soort van Jerry Springertuut.

Maar...... Gerard, één troost. Je bent opgevallen, je bent in de prijzen gevallen.

 

*********************

GRTZ

 

Kruimeldief :D

 

 

 

 

***********ByTheWay: Verwijderd op verzoek van Gerardsmit**************

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...