Spring naar bijdragen

Route maken - Hoe doen jullie het ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hahahaha Lex, wat hebben jullie een [b:post_uid0][i:post_uid0]verschrikkelijke[/b:post_uid0][/i:post_uid0] mooie avatar. Het ding is gewoon mooi van lelijkheid.

Ik ben offtopic maar wilde het wel graag ff melden an jullie  :thumbs:

GRTZ

Kruimeldief  :D

[i:post_uid0]Je moest eens weten wat het kost om er zo goedkoop uit te zien. (Dolly Parton)  

[/i:post_uid0]

ReizenReizen

Geplaatst

hoi Ruben,

mag ik je vragen hoeveel multicaches je zelf ondertussen gevonden hebt? als ik het zo lees nog niet zoveel en dat is jammer want door het lopen van andermans caches doe je ervaring op die je niet uit een aantal adviezen kunt halen.

Bij elke cache die ik doe denk ik wel eens "he, dat is leuk bedacht" of "dat zou ik zelf anders gedaan hebben" en die ervaring kan ik goed gebruiken bij plaatsen van caches.

Ook kijk ik altijd op de cache-pagina hoeveel caches de plaatser zelf gevonden heeft. Utzonderingen daargelaten is het wel zo dat hoe meer caches iemand gevonden heeft hoe interessanter zijn cache is. laatst zocht ik een cache die was geplaatst door een onervaren cacher en hoewel alle punten tot op de meter klopten vond ik het geen leuke cache omdat de route 2.5 km door een volstrekt oninteressant terrein liep en je alleen dezelfde route terug naar de auto kon nemen na het vinden van de cache. Zonde want de cache lag in een prachtig natuurgebiedje met daarbij ook een parkeerplaats. liever had ik dan de hele route door dat natuurgebied gelopen.

Als de plaatser meer caches had gedaan had hij zich dit vast zelf ook gerealiseerd. Een beginnersfoutje dus en zonde van het werk wat erin gestoken was.

Als je trouwens bang bent dat je punten niet kloppen of niet duidelijk genoeg zijn kun je ook een collega-cacher vragen de route te lopen voor deze op internet geplaatst wordt, dan haal je de meeste fouten er wel uit.

Als je de cache rond Den Haag of Amsterdam legt kun je me alijd een berichtje of mailtje sturen, dan loop ik hem graag.

Veel succes ermee en ik ben benieuwd,

Kora

Geplaatst

Inderdaad heb ik nog niet zoveel caches gevonden.

Komende zondag ga ik op zoek naar mijn tweede :D

Maar het gebied waar ik de route wil uitzetten ken ik reeds 15 jaar omdat ik daar veel wandel en mountainbike. Juist omdat ik mooi vindt wil ik er een route maken en ik probeer deze dan ook langs de leuke punten te laten lopen.

Waarschijnlijk heb je wat betere ideeen wat betreft het maken van leuke vraagstukken wat betreft het zoeken van coordinaten als je veel caches gedaan hebt maar iemand met veel cache ervaring die nog nooit in de Zuid Limburgse bossen is geweest zal geen mooiere route kunnen bedenken dan iemand die daar al jaren komt lijkt me.

Voordat ik mijn eigen route af heb zal ik er nog wel stuk of 5 a 10 gedaan hebben zodat ik toch wel wat ervaring heb.

Edited By Ruben on dec. 04 2002 at 12:14

Geplaatst

O, wauw, komt er weer eentje in Zuid-Limburg! Dan ga ik nou eindelijk toch weer eens een weekendje een kamer reserveren in de Smidse. Leuk hoe heel je leven kan veranderen door een nieuwe hobby en hoe prachtige gebieden door een paar caches nog aantrekkelijker kunnen worden!

[i:post_uid7]een hele blije Mijk[/i:post_uid7] :D

Geplaatst

Juistum, Zuid-Limburg! Lekker ver weg maar voor cachen zijn we er nog niet geweest maar de plannen zijn er wel. We hebben er vorig de Amstel-Gold Race op de mountainbike gereden :0 , en voor fietsen (gewoon of mountainbiken) is het het fietsmekka van Nederland :D  

Nogmaals: het is voor ons bijna de andere kant van NEderland maar als er veel caches liggen laden we de fietsen snel in de trein en klimmen maar! :cool:

Geplaatst
Is onze avatar echt zo lelijk? Nou, dat was ook de bedoeling :hehe:

Het is zo lelijk dat het gewoon mooi is. Ik hoop niet dat het familie of zoiets is. Dan sta ik namelijk weer mooi voor l*l.

GRTZ

Kruimeldief  :D

[i:post_uid0]Beter een levendige fantasie, dan een fatasieloos leven.

[/i:post_uid0]

Geplaatst
Ik hoop niet dat het familie of zoiets is.

Het is natuurlijk maar een heel klein fotootje, maar ik denk dat het Ferry Hoogendijk is.

++ Lex ++

Geplaatst
Het is inderdaad Ferry H., prominent binnen de LPF, we vinden hem een enorme eikel vandaar dat we hem namen.  :hehe:

Wat dachten jullie? Drie eikels bij elkaar? :D

++ Lex ++

Edited By lex on dec. 07 2002 at 19:31

Geplaatst
Het is inderdaad Ferry H., prominent binnen de LPF, we vinden hem een enorme eikel vandaar dat we hem namen.  :hehe:

Wat dachten jullie? Drie eikels bij elkaar? :D

++ Lex ++

ik zal maar net doen of ik dat niet gelezen heb :D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...