Spring naar bijdragen

Delft the riddle


andemo

Aanbevolen berichten

Toch wel vreemd, om het al over nostalgie te hebben in zo'n jonge hobby (sport).

Maar toch, Delft the Riddle was de eerste multi(cache) in Delft en ook dankzij aandringen van Tjeempie en Gigi, maar ook omdat wij er mooie herrinneringen aan hebben, besloten deze weer in ere te herstellen. Alleen in een iets andere opzet, zodat het onderhoud hopelijk niet meer zo tijdrovend is.

Morgen worden de puntjes op de I gezet, hopelijk wordt hij dan weer gelopen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toch wel vreemd, om het al over nostalgie te hebben in zo'n jonge hobby (sport).

Maar toch, Delft the Riddle was de eerste multi(cache) in Delft en ook dankzij aandringen van Tjeempie en Gigi, maar ook omdat wij er mooie herrinneringen aan hebben, besloten deze weer in ere te herstellen. Alleen in een iets andere opzet, zodat het onderhoud hopelijk niet meer zo tijdrovend is.

Morgen worden de puntjes op de I gezet, hopelijk wordt hij dan weer gelopen. :thumbup:

 

 

Weer een bij ons in de buurt, zolang Bokhoven enigzins op de route ligt gaan wij hem zeker lopen. Ben benieuwd.

 

groetjes

EdMar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel vreemd, om het al over nostalgie te hebben in zo'n jonge hobby (sport).

Maar toch, Delft the Riddle was de eerste multi(cache) in Delft en ook dankzij aandringen van Tjeempie en Gigi, maar ook omdat wij er mooie herrinneringen aan hebben, besloten deze weer in ere te herstellen. Alleen in een iets andere opzet, zodat het onderhoud hopelijk niet meer zo tijdrovend is.

Morgen worden de puntjes op de I gezet, hopelijk wordt hij dan weer gelopen. :yes:

 

Zeker nostalgie! :) De eerste cache waarmee ik in aanraking kwam. Tijdens het zoeken ervan, toen we zo ongeveer voor de 3e keer op stap gingen, omdat 8bg er maar niet in slaagde coords foutloos in te tikken :cry: , wat later nog een aardige term in de begrippenlijst heeft opgeleverd, hebben we tussendoor Fishers Hide out gegraaid, zodat THE RIDDLE mijn 2e gevonden cache was. We hebben uren op allerlei verkeerde plekken naar wp's gezocht. Blijkbaar een goede manier om het geocachen te starten.

 

Ben heel blij dat ie in ere wordt hersteld. :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes: Vandaag 1 maart de cache gecontroleerd. Het was fijn om te zien, dat de eerste aanwijzing nog steeds op zijn plek zat. Maar verder is de opzet van de tocht wel veranderd. Moest je toen de puzzel oplossen op het waypoint, nu kan je het thuis al doen. :down:

Nou Barney, wordt dit dan de cache waar je het langste over hebt gedaan, of gaat dat toch Twee Kerkjes worden. :cry:

 

In ieder geval, iedereen weer veel plezier in Delft.

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk!

Voor mij is dit echt een cache in etappes. Minstens 2 keer gestrand omdat wij gewoon niet zo goed kunnen zoeken :cry: . Daarna nog een keer omdat het waypoint verdwenen bleek te zijn, maar ik ga er vanuit dat we hem nu in 1 keer gaan afronden :yes:

Tot nu toe heb ik er in ieder geval al veel plezier aan beleefd, dus erg gaaf dat hij weer terug is :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...