Erben Geplaatst 22 februari 2006 Geplaatst 22 februari 2006 Ziet er geweldig uit die update maar... de server van Garmin is overbezet of zo... Hoe dan ook wil het downloaden niet. Maar misschien heeft iemand de update al en kunnen we iets verzinnen om 'm bij mij op de pc te krijgen?! Bij voorbaat dank!
0 JandeBeHanger Geplaatst 22 februari 2006 Geplaatst 22 februari 2006 Ziet er geweldig uit die update maar... de server van Garmin is overbezet of zo... Hoe dan ook wil het downloaden niet. Maar misschien heeft iemand de update al en kunnen we iets verzinnen om 'm bij mij op de pc te krijgen?! <{POST_SNAPBACK}> Gewoon nog een keer proberen. Garmin heeft een slome server, 't loopt bij mij met 65 kb/sec binnen.
0 Erben Geplaatst 23 februari 2006 Auteur Geplaatst 23 februari 2006 Inmiddels heb ik de update rechtstreeks via mijn provider gedownload. Weet nog niet waar het aan ligt. Volgens de provider misschien mijn router Dank voor reacties Draadje kan dicht.
Vraag
Erben
Ziet er geweldig uit die update
maar... de server van Garmin is overbezet of zo... 
Hoe dan ook wil het downloaden niet.
Maar misschien heeft iemand de update al en kunnen we iets verzinnen om 'm bij mij op de pc te krijgen?!
Bij voorbaat dank!
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten