mart3223 Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Goedenmiddag alle, Na enige tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug! Laat ik gelijk met de deur in huis vallen, ik ben op zoek naar een programma/site waar ik de coordinaten van plaatsen (in oostenrijk) kan vinden ik wil namelijk even kijken of er wat caches liggen in de omgeving daar, maar op de kaart van geochacing.at staan geen plaatsnamen, en is het dus moeilijk gokken! Martijn
Tjeempie Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Ik gebruik daar tegenwoordig altijd google-earth voor. Op geocaching.com kan je nl. een kml-bestand downloaden met alle (!) geocaches. Google earth kent ook plaatsnamen etc. Echt superhandig!! Succes!!
lufjoe.nl Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Hoi, Stomtoevallig reis ik vannacht af naar Ehrwald. Ik heb de topo dus ook al in de GPS staan en even voor jou de coordinaten opgezocht van Ehrwald: N47 23.915 E10 55.192 Ik denk dat je hier wel verder mee komt. Ciao, Lufjoe.nl
koedeboe Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Hoi, Stomtoevallig reis ik vannacht af naar Ehrwald. Ik heb de topo dus ook al in de GPS staan en even voor jou de coordinaten opgezocht van Ehrwald: N47 23.915 E10 55.192 Ik denk dat je hier wel verder mee komt. Ciao, Lufjoe.nl <{POST_SNAPBACK}> Succes met zoeken ! Vergeet je niet te skieen of sneeuwschoenwandelen...
Ringeling Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 (bewerkt) Ik gebruik daar tegenwoordig altijd google-earth voor. Op geocaching.com kan je nl. een kml-bestand downloaden met alle (!) geocaches.Google earth kent ook plaatsnamen etc. Echt superhandig!! Succes!! <{POST_SNAPBACK}> Via 'my account' zie je rechts in het menu de link 'Download Geocache browser in Google Earth' Daarop klikken en dan naar Oostenrijk en dan kun je zien waar de caches liggen. Tenminste... als je Google Earth op de PC hebt geinstalleerd. (is gratis te downloaden) Zie ook: geocaching Oostenrijk met cachemap 17 februari 2006 bewerkt door hiker
Team Pannelap Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 Niet zozeer voor Ehrwald, maar misschien ook interessant: Via http://www.gps-freeware.de is een lijst met waypoints van vele Alpenpassen te downloaden.
Cachemier Geplaatst 17 februari 2006 Geplaatst 17 februari 2006 ik ben op zoek naar een programma/site waar ik de coordinaten van plaatsen (in oostenrijk) kan vinden Coordinaten van plaatsen kan je vinden op www.maporama.com. Kies het land, tik een plaatsnaam in en je krijgt een kaart. Linksonderaan de kaart zie je de decimale coordinaten staan: knip en plak deze in de zoekmachine van de GC.com site en je krijgt wat je wilt.
BigBird Geplaatst 18 februari 2006 Geplaatst 18 februari 2006 Met CacheMaps kan je met kaarten inzoomen naar de plek waar je wil zijn en vervolgens alle caches opvragen die op de kaart passen. En dan heb je meteen de boel offline om mee te nemen op je laptop. BigBird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden