Spring naar bijdragen

Coordinaten zoeken op internet


Gast VentureX

Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen week tegen een site aangelopen waar ik een kaart kon zoeken, en vervolgens stond op die kaart ook de coordinaten van het centrum vab de kaart. Nu ben ik al uren aan het surfen, en heb hem nog niet weer kunnen vinden. Heeft er iemand een suggestie?

 

VentureX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan je een beetje meer specifiek zijn? Een kaart van wat? Nederland, Groningen, Haarlem? Een wegenkaart, routekaart, stratenkaart, topografische kaart? Of misschien luchtfoto, satellietbeeld?

 

Toevoeging:

als je een Windoos Internet Exploder hebt dan zit daar een knop 'geschiedenis' in. Soms hebben mensen ook een setting met 'bezochte pages off-line beschikbaar stellen' aan staan. Dat al geprobeerd?

 

Tweede toevoeging:

al eens gekeken in de draadjes of daar geen alternatief genoemd wordt? Gebruik eens de zoekmachine met 'kaarten' als keyword over alle groepen en het hele jaar.

 

 

 

Edited By Prof. Y. Lupardi on nov. 25 2002 at 22:56

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Professor, alvast bedankt.

 

Ik wis regelmatig m'n map geschiedenis, en helaas, dit had ik ook gedaan na dit weekend. Dus helaas. De site die ik bezocht had leek vrij sterk op de Site van Mapquest. Je kon wereldwijd inzoomen, inc. Nederland. De coordinaten van het centrum van de (ingezoomde) kaart werd dan weergegeven op de pagina. Ik heb de zoekmachine van jullie site ook geprobeerde en daarmee gezocht, maar dit mocht ook niet baten. Ik zoek nog wat verder.

 

VentureX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben afgelopen week tegen een site aangelopen waar ik een kaart kon zoeken, en vervolgens stond op die kaart ook de coordinaten van het centrum vab de kaart. Nu ben ik al uren aan het surfen, en heb hem nog niet weer kunnen vinden. Heeft er iemand een suggestie?

Was het www.maporama.com misschien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt Peetee,

Graag gedaan ! :P

nu kan ik m'n Venture ook als wegwijzer inzetten.

Klopt. Ik moest vandaag voor mijn werk in een hotel in Zeist zijn: coördinaten ingetikt, en feilloos aangekomen !  :)

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Door Bridgis is een nieuwe site opgezet. Daar kan men coordinaten krijgen van adressen. De site is natuurlijk wel commercieel. Je kan er hele bestanden naar sturen die dan voorzien worden van X- en Y coordinaten. Het is momenteel nog in een proefstadium.

www.landkaart.nl  oftwel

http://81.23.234.11/bridgis/landinkaart/index.htm

 

Ze hebben nog meer om adressen met posities te combineren. Zie maar

http://www.bridgis.nl/asp/collectie/locatie_adres.asp

en kijk eens naarde lieve prijsjes. Dat is niet voor ons, gewone burgermannen en -vrouwen bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...