snoopy and woodstock Geplaatst 24 november 2002 Geplaatst 24 november 2002 Wie kan mij vertellen hoe ik smilies in een cache acount kan plaatsen.Ik ben duidelijk geen computer wizard.De wijze waarop dit is beschreven met de haakjes enz. snap ik niet.
Peetee Geplaatst 24 november 2002 Geplaatst 24 november 2002 Het principe is steeds hetzelfde, maar het hangt er wel een beetje van af waar je de smiley wilt plaatsen. Op je cache-pagina kun je een smiley plaatsen door een figuurtje te kiezen en de daarbij horende lettertekens tussen rechte haken ([ en ]) te plaatsen. In het forum zijn die haken niet nodig. Voorbeeld: de puntkomma ; en de haakjes-sluiten ) vormen samen de knip-oog smiley. In het forum hoeven er geen rechte haken om; in de cache-beschrijvingen wel. Kortom: [u:post_uid0]in forum[/u:post_uid0]: ; + ) = [u:post_uid0]in cache-beschrijving[/u:post_uid0]: [ + ; + ) + ] = Edited By Peetee on nov. 24 2002 at 23:10
snoopy and woodstock Geplaatst 25 november 2002 Auteur Geplaatst 25 november 2002 Hartelijk bedankt peetee. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt inderdaad.Weer wat bijgeleerd groetjes snoopy and woodstock.
ScoutingErica Geplaatst 26 november 2002 Geplaatst 26 november 2002 In het forum zijn de smilies ook gewoon aanklikbaar (bij mij althans)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden