Pallas Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 vrijdag gooi ik het wel over het hek zonder aansteker in een praxis tas groetjes kneh <{POST_SNAPBACK}> prima, ik zal het doorgeven! Dank je voor de moeite!!! Groetjes, Marij Pallas Athene
PA1FOX Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 vrijdag gooi ik het wel over het hek zonder aansteker in een praxis tas groetjes kneh <{POST_SNAPBACK}> Wat een ouderwetse methode... Kun je het niet beter ergens onder een struik neerleggen en wat coordinaten doorgeven?
roeliboeli Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 vrijdag gooi ik het wel over het hek zonder aansteker in een praxis tas groetjes kneh <{POST_SNAPBACK}> Wat een ouderwetse methode... Kun je het niet beter ergens onder een struik neerleggen en wat coordinaten doorgeven? <{POST_SNAPBACK}> Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel
Team-Eppie Geplaatst 26 januari 2006 Geplaatst 26 januari 2006 Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel <{POST_SNAPBACK}> Tja, dat lijkt te kloppen. Anders had Pallas de spullen zelf wel opgehaald (????)
Pallas Geplaatst 26 januari 2006 Geplaatst 26 januari 2006 Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel <{POST_SNAPBACK}> uiteraard had ik ze dan zelf opgehaald... ware het niet dat ik in Leiden woon(studentje spelen), dus ik heb er helaas de gelegenheid niet voor. Bovendien heb ik eigenlijk niet veel met deze cache te maken... de enige link is dat de scoutinggroep waar ik ook lid van ben, deze cache door een jeugdtak heeft laten neerleggen. Ik heb hem zelf nog niet gelopen, weet ook niet hoe hij in elkaar zit of waar de cache ligt...
blazez Geplaatst 26 januari 2006 Geplaatst 26 januari 2006 Al is het natuurlijk wel een keer origineel om een cache te lopen waar je de schatkist zelff van in je rugzak hebt zitten. Dat maakt het vinden aan het eindpunt wel heel apart
Team Professor X Geplaatst 26 januari 2006 Geplaatst 26 januari 2006 Dit moest maar eens een mysterie cache worden. In ieder geval doen Kneh en Pallas er wat moeite voor. Wel op een vreemde wijze, maar toch. De cache komt vast weer goed .
kneh Geplaatst 27 januari 2006 Auteur Geplaatst 27 januari 2006 hij is nu over het hek in een boom in een rode tas klim ze
antarctica Geplaatst 27 januari 2006 Geplaatst 27 januari 2006 Wie zocht ook alweer een cache in een boom .................?
de Roode Lantaarn Geplaatst 27 januari 2006 Geplaatst 27 januari 2006 hij is nu over het hek in een boom in een rode tas UVW VF AH BIRE URG URX VA RRA OBBZ VA RRA EBQR GNF.
Aanbevolen berichten