Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
vrijdag gooi ik het wel over het hek  zonder aansteker 

in een praxis tas   

:beerchug:   

groetjes  kneh

prima, ik zal het doorgeven!

Dank je voor de moeite!!!

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Geplaatst
vrijdag gooi ik het wel over het hek   zonder aansteker 

in een praxis tas    

:beerchug:   

groetjes  kneh

Wat een ouderwetse methode... Kun je het niet beter ergens onder een struik neerleggen en wat coordinaten doorgeven?

Geplaatst
vrijdag gooi ik het wel over het hek  zonder aansteker 

in een praxis tas   

:ph34r:   

groetjes  kneh

Wat een ouderwetse methode... Kun je het niet beter ergens onder een struik neerleggen en wat coordinaten doorgeven?

Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel ;):thumbup:

Geplaatst
Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel  :thumbdown:  :thumbdown:

Tja, dat lijkt te kloppen. Anders had Pallas de spullen zelf wel opgehaald (????) :yes:

Geplaatst
Nah de meeste scout (zoals bij ons) zijn dan te lui op het ooit nog op te halen. k spreek nie voor andere maar zo gaat het bij ons wel  :thumbdown:  :thumbdown:

uiteraard had ik ze dan zelf opgehaald... ware het niet dat ik in Leiden woon(studentje spelen), dus ik heb er helaas de gelegenheid niet voor. Bovendien heb ik eigenlijk niet veel met deze cache te maken... de enige link is dat de scoutinggroep waar ik ook lid van ben, deze cache door een jeugdtak heeft laten neerleggen. Ik heb hem zelf nog niet gelopen, weet ook niet hoe hij in elkaar zit of waar de cache ligt...

:yes:

Geplaatst

Al is het natuurlijk wel een keer origineel om een cache te lopen waar je de schatkist zelff van in je rugzak hebt zitten. Dat maakt het vinden aan het eindpunt wel heel apart :thumbdown:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...