Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
de inhoud van de cache in het naarden op de verlengde fortlaan

Deze?

Het zal me niet verbazen als hij geript is. Na het loggen de kist zo goed mogelijk terug geplaatst en bedekt met bladeren en takken. Ook in de log gezegd dat het misschien verstandig zou zijn dat de plaatser actie onderneemt. Van de kant van de plaatser komt echter geen enkele reactie, ook niet op een eerdere mail, dat we de cache niet konden vinden en om een waypoint check vroegen.

Ruud :beerchug:

bewerkt door Biertjuh
Geplaatst
...

Van de kant van de plaatser komt echter geen enkele reactie, ook niet op een eerdere mail, dat we de cache niet konden vinden en om een waypoint check vroegen.

ik ben de plaatser niet, maar ken ze wel persoonlijk, en ik heb ook een mailtje gestuurd en inmiddels antwoord gekregen en de verantwoordelijke personen worden hierop aangesproken.

deze cache is neergelegd door de jeugdtak van onze scouting (de wilde vaart, jongeren van 16-18 jaar), maar de mailtjes over deze cache gaan naar een stamlid in plaats van direct naar de WV. Wellicht heb je daarom geen antwoord gekregen...

hopelijk wordt 't snel opgelost!

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Geplaatst

waar kan ik deze spullen terug brengen heb geen tijd om het weer te plaatsen

op zaterdag ben ik niet in naarden of bussum. :beerchug:

Geplaatst
deze cache is neergelegd door de jeugdtak van onze scouting (de wilde vaart, jongeren van 16-18 jaar), maar de mailtjes over deze cache gaan naar een stamlid in plaats van direct naar de WV. Wellicht heb je daarom geen antwoord gekregen...

hopelijk wordt 't snel opgelost!

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Bedankt voor je reactie en de moeite.

Het geeft wel aan wat ik al vaker zeg, dat niet iedereen zich geroepen moet voelen om een cache neer te leggen.

Onderhoud hoort namelijk ook bij het plaatsen van een cache.

Geplaatst
Zondag kan niet hoor, ik denk dat je ze echt op zaterdag moet brengen.

Is dat vanwege de dag des Heere icon14.gif, alhoewel, zaterdag is sabbath :P

Geplaatst

Is dat vanwege de dag des Heere icon14.gif, alhoewel, zaterdag is sabbath :yes:

nee hoor ik kom alleen op maandag tot en met vrijdag op school

ik kon ook de spullen verbranden want er zat ook een aansteker bij lol :yes::P

Geplaatst

Is dat vanwege de dag des Heere icon14.gif, alhoewel, zaterdag is sabbath :lol:

nee hoor ik kom alleen op maandag tot en met vrijdag op school

ik kon ook de spullen verbranden want er zat ook een aansteker bij lol :P:thumbup:

ik vrees dat je bedoelt dat je rond schooltijd langs wilt komen? We zitten elke vrijdagavond en zaterdag op het fort (aan het einde van de verlengde fortlaan, waarschijnlijk heb je er vlak naast geparkeerd). Dus op vrijdagavond kan je de spullen langs komen brengen. Of er door de week iemand is weet ik niet, volgens mij niet. Mocht dit een probleem zijn, dan is er vast wel iets te regelen (spullen in een plastic tasje en door het hek heen gooien ofzo).

Sorry dat het zo moet lopen, en bedankt voor je melding!

Groetjes, Marij

Pallas Athene

(lid van de Stam van Scouting Erica)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...