Spring naar bijdragen

Het aantal founds bij Geocaching.com klopt niet.


bonenven

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Wij zijn al enige tijd in het bezit van het geocache-virus en hebben dus al enkele caches gevonden,maar hier gaat het volgens mij fout.

Volgens .com hebben we in totaal 86 caches gevonden, maar als ik ze allemaal optel kom ik maar op 85.

Als je de caches, die verdeeld zijn over 5 pagina's handmatig telt, heb ik de verdeling op pagina 1 19 caches, op de 3 volgende pagina's tel ik20 caches en op de laatste 6.( 19+ (3x20)+6 = 85)

 

Kan iemand hier enige duidelijkheid in scheppen...?

 

Groeten,

Team Bonenven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal,

 

Wij zijn al enige tijd in het bezit van het geocache-virus en hebben dus al enkele caches gevonden,maar hier gaat het volgens mij fout.

Volgens .com hebben we in totaal 86 caches gevonden, maar als ik ze allemaal optel kom ik maar op 85.

Als je de caches, die verdeeld zijn over  5 pagina's handmatig telt, heb ik de verdeling op pagina 1 19 caches, op de 3 volgende pagina's tel ik20 caches en op de laatste 6.( 19+ (3x20)+6 = 85)

 

Kan iemand hier enige duidelijkheid in scheppen...?

 

Groeten,

Team Bonenven

 

Grote kans dat je een telfoutje hebt gemaakt. Want op alle pagina's behalve de laatste staan 20 caches.

En als je het lijstje van geocaching.com bedoelt dan staan de locationless daar niet tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote kans dat je een telfoutje hebt gemaakt. Want op alle pagina's behalve de laatste staan 20 caches.

De kans was groot als je gelijk had, maar dat heb je niet. Op de eerste pagina hebben ze werkelijk maar 19 caches staan. In totaal tel ik er 85 bij hun.

 

En als je het lijstje van geocaching.com bedoelt dan staan de locationless daar niet tussen.

Dat klopt. Maar als ze die zouden hebben dan zouden ze "klagen" dat ze er een of meer te weinig hebben. Ze "klagen" juist dat ze er een teveel hebben, en opgeteld weer gelijk zijn :beerchug: Trouwens, een locationless hebben ze niet.

Ze hebben gevonden: 36 Traditional Caches, 24 Multi Caches en 26 Unkown (mystery) Caches en dan kom je op 86.

 

@bonenven: Als gc.com zegt dat je er 86 hebt gevonden, en er maar 85 te zien zijn, dan is de kans groot dat je een cache 2x gelogd hebt als gevonden. Als je een en dezelfde cache 10 x logt op geocaching.com als gevonden heb je 10 found its.

Volgens mij gaat dat niet op voor de stats hier op gc.nl.

Ik heb tenminste altijd verschil tussen gc.com en gc.nl

Ik heb namelijk 3 caches 2x gelogd. (Surprise-event, waar we ook steeds 2 verschillende caches hebben "moeten" zoeken :angry: )

Ik denk dat dit de oorzaak is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...