lufjoe.nl Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Hoi, In februari ga ik een week hiken en wildkamperen (pssst, niet doorvertellen hoor ) in de Belgische Ardennen. Nu neem ik natuurlijk mijn GPS mee maar ik heb geen topo van dit gebied. En om nu voor één keer die cd aan te schaffen, nee, daarvoor verdien ik te weinig Heeft één van jullie hier een oplossing voor? Ciao, Lufjoe.nl
Ketelbinkje Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Heeft één van jullie hier een oplossing voor? Ciao, Lufjoe.nl <{POST_SNAPBACK}> Topokaartje van het gebied kopen. GPS de LAMBERT data laten gebruiken en je weet altijd waar je bent. Vergeet niet een kompas, lineaal en een stappenteller mee te nemen. Voor weinig centjes alles prima geregeld.
deBruineBeren Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Zelf maken ? Kost wel wat tijd, ik hoop dat dat nog lukt voor februari.
lufjoe.nl Geplaatst 13 januari 2006 Auteur Geplaatst 13 januari 2006 Hmm, zal eens kijken hoe snel ik die kaarten kan maken. Als er een andere oplossing is, graag!
Kruimeldief Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Het is een kwestie van kopen of maken. Meer opties zijn er volgens mij niet voor wat het forum betreft...... @Geo-hoppers/@Lufjoe.nl: Leuk dat jullie melden dat je elkaar email stuurt, het ontvangen hebt en het beantwoord hebt. Maar volgens mij is dat niet nodig hier te melden. Het forum is niet bedoeld als emailnotifier. Ik heb de berichten dan ook gedeleted.
Aanbevolen berichten