Spring naar bijdragen
  • 0

Extra icoontjes voor geocaching

Vraag

Geplaatst

Al een tijdje gebruik ik allerlei verschillende icoontjes in MapSource om voor mezelf een overzicht te maken waar zich wat voor caches bevinden.

Zo gebruik ik voor een multi-cache het icoontje van een wandelaar en voor een puzzel-cache het vraagteken-icoontje.

Leuker zou ik het vinden als er hiervoor speciale icoontjes zouden bestaan. Dus bijvoorbeeld voor een puzzel-cache een icoontje met een vraagteken op een cache.

Weet iemand of dit soort icoontjes ergens te downloaden zijn?

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Je kan toch de plaatjes van geocaching.com saven (rechtermuisknop "Afbeelding opslaan als") en vervolgens in Mapsource gebruiken? Of kunnen bitmaps niet geimporteerd worden?

bewerkt door TuuronTour
  • 0
Geplaatst

Ik weet verder niet hoe het werkt maar dit staati n de help

U kunt aangepaste symbolen toevoegen voor uw waypoints. MapSource bevat acht standaard aan te passen waypointsymbolen die op uw computer in de directory "Mijn documenten\Mijn Garmin\Aangepaste waypointsymbolen" staan. Deze symbolen kunnen worden geopend met een grafische editor en u kunt deze bij het ontwerpen van uw eigen symbolen als sjablonen gebruiken.

U kunt maximaal 64 aangepaste waypointsymbolen toevoegen. Deze symbolen moeten in .bmp-indeling zijn en moeten een numerieke naam hebben van "000.bmp" tot "063.bmp." Aangepaste waypointsymbolen mogen 16 x 16 pixels (klein) of 24 x 24 pixels (groot) zijn en tot 32-bits kleur hebben.

Nadat u aangepaste waypointsymbolen hebt gemaakt, kunt u deze aan een waypoint toevoegen met behulp van het veld Symbool in het venster Eigenschappen van waypoint. Zie Eigenschappen van waypoints bewerken voor meer informatie.

• 0
Geplaatst

Op mijn site staat zowel een handleiding hoe te gebruiken als een verzameling icoontjes, klaar voor gebruik. ;) Kijk bij de Quest FAQ.

• Top! 1
  • 0
Geplaatst

Geweldig! Het is gelukt. Bedankt voor de hulp.

Nu ziet het er allemaal een stuk mooier uit in MapSource en op m'n GPS :lol1:

• 0
Geplaatst
Al een tijdje gebruik ik allerlei verschillende icoontjes in MapSource om voor mezelf een overzicht te maken waar zich wat voor caches bevinden.

Zo gebruik ik voor een multi-cache het icoontje van een wandelaar en voor een puzzel-cache het vraagteken-icoontje.

Leuker zou ik het vinden als er hiervoor speciale icoontjes zouden bestaan. Dus bijvoorbeeld voor een puzzel-cache een icoontje met een vraagteken op een cache.

Deze zitten automatisch in de twee laatste versies van Mapsource, maar hoe krijg je ze dan in je GPS, als je de WP's overzet worden de nieuwe icoontjes terug vlaggetjes.

Ik heb een 60CSx

• 0
Geplaatst

Deze zitten automatisch in de twee laatste versies van Mapsource, maar hoe krijg je ze dan in je GPS, als je de WP's overzet worden de nieuwe icoontjes terug vlaggetjes.

Ik heb een 60CSx

Ik loop tegen het zelfde probleem aan,

heeft iemand hier een oplossing voor?

De aangepast waypoint sybolen van MAPSOURCE kunnen versturen naar je Garmin gpsmap60 c(sx)

• 0
Geplaatst

Ik heb een 60CSx

Ik loop tegen het zelfde probleem aan,

heeft iemand hier een oplossing voor?

De aangepast waypoint sybolen van MAPSOURCE kunnen versturen naar je Garmin gpsmap60 c(sx)

Hier is een beschrijving te vinden. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...