Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo,

ik heb al een lange tijd een regulair cach liggen, deze is nu veranderd naar een Multi cach. alleen op de website kan ik via editing alles wijzigen behalve de soort cache.

Weet iemand hoe dit moet??

de cach

tonha

Geplaatst

Vraag dan meteen aan de reviewer om de coordinaten van de parkeerplaats erboven te zetten. (N51.36.246 E005.05.344)

Tussen haakjes, hoe moet je de cache nu vinden?

Ik lees alleen maar dat er 6 coordinaten zijn.

Bedoel je way-points?

Geplaatst
Vraag dan meteen aan de reviewer om de coordinaten van de parkeerplaats erboven te zetten. (N51.36.246 E005.05.344)

Tussen haakjes, hoe moet je de cache nu vinden?

Ik lees alleen maar dat er 6 coordinaten zijn.

Bedoel je way-points?

Lijkt me toch duidelijk, door naar het geven punt te gaan lijkt me zo, daar zal een nieuw coördinaat te vinden zijn.

Of wil je dat hij gelijk het eindpunt in de omschrijving zet? :eek:

Geplaatst

Ik heb de cache disabled. Hij voldoet nu niet meer aan de richtlijnen. Als hij aan de beurt is, zal ik hem opnieuw reviewen, maar dan moet ik wel meer info hebben van de cache.

Ik zal je binnenkort mailen wat ik allemaal moet weten. Aangezien de cache van een regular een multi is geworden, is het een nieuwe cache. En nieuwe caches moeten eerst gereviewed worden alvorens ze online komen.

Geplaatst

ok ik hoor het wel, lees het wel in de mail.

hoop dat het allemaal accoord is, maar daar komen we wel uit.

mvg tonha

Geplaatst

OK, je hoort van me ;) Ik ga er nu naar kijken.

Ik sluit de topic nu. Je hebt immers antwoord op je vraag.

caches waarin je de startcoördinaten, de eindcoördinaten of cachetype wilt veranderen, contact opnemen met een reviewer.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...